Jump to content
Amberlamps

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Recommended Posts

Hvilken by ? :p

Edit: Hvis det er Kristiansand by, så er den ombygd fra 325 eller noe sånt til M3

Haugesund. Denne er original, så vidt jeg vet. Er vel 3-4 E46 M3 her i byen.

Annonse

Går mye dritt ute på bygda nå. Stort sett bare slitne Volvoer, og ja de er slitne, kappa fjører, rust (kjeks) på alle paneler, revehale og det som er..

Eneste lyspunktet er en Nissan Sunny GTI-R, men tror den er solgt ut av bygda, hvertfall lenge siden jeg har sett den.

Edit: Holdt på å glemme en EVO XIII, bor en kilometer unna.

Edited by SuperSaxy
  • Like 1

Går mye dritt ute på bygda nå. Stort sett bare slitne Volvoer, og ja de er slitne, kappa fjører, rust (kjeks) på alle paneler, revehale og det som er..

Eneste lyspunktet er en Nissan Sunny GTI-R, men tror den er solgt ut av bygda, hvertfall lenge siden jeg har sett den.

Edit: Holdt på å glemme en EVO XIII, bor en kilometer unna.

EVO 13? må være verdens eneste :p

• Like 1

Aston Martin Rapide i stvg sentrum

Ang. noen av de bilene fra utstillingen som ble posta noen sider bak her så er Bugattien og Enzoen stavangerbiler. Lages egen museumshall i kjelleren til eieren nå. Enzoen hører egentlig til i Frankrike, hvertfall der den ble brukt først.

Edited by Amberlamps

Møtte på en Fisker Karma på E6 utafor Lillehammer her om kvelden, sist jeg så slik var i LA i fjor hvor det krydde av de, første gang jeg har sett en her til lands. Sjappa er vel konk og om jeg husker riktig, men liker looken på de!

Kjørte Lillehammer - Gardemoen på søndag og møtte vel tilsammen 20 Tesla Model S på den lille turen ned dit..

Fikk haugevis av Snapchat's litt etterpå hvor det sto 9-10 stk for Lading på Ladestasjonen på Lillehammer.

Flott bil, gjør meg ingenting at det begynner å komme mye av disse :) Den ene var hvit med matchende skiboks, utrolig snasen!

En kompis sin far sin kollega sier Tesla Model S er den største drittbilen han har hatt.

Har stått mer på verkstedet enn i garasjen og på veien.

Synd når han fyren og en rekke andre rikinger i området har investert i en privat Tesla hurtiglader i parkeringsanlegget der de jobber :p

Kryr av Tesla Model S her i Silicon Valley, mange flere enn i Stavanger. Faktisk sett noen Tesla Roadster også, sjelden man der de i Norge.

Ellers en haug av M, AMG og S/RS-modeller fra de tyske fabrikantene, og overraskende mange av Golfene har vært GTI og R32.

Lite superbiler faktisk, ganske mange Porscher, men ikke mange Ferrarier eller Lamborghinier, selv ikke i San Francisco.

Edited by Henrik C

Er en del Tesla Roadstere i Oslo, men de forsvinner nok til fordel for Model S nå fremover.

Leide en Corvette C6 da jeg var i San Francisco for to år siden. Ble litt flau da en Ferrari California parkerte rett ved siden av oss. Corvette blir jo sett på som en litt kjip gamlingsbil der borte. Hjalp heller ikke at vår bil hadde en glorete gulfarge. Det var dog kult å kjøre en så momentsterk bil opp de bratte gatene.

På PCH var det mye lekkert å se.