Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger vel en butikk som selger mye gromt gammelt amerikansk bak ... "negerblokkene" kremt, mellom Klepp st. og Klepp liksom ...

Så en kliss ny S8 feilparkert på Forus i går, men han har sikkert råd til boten, en en Porsche 911 997, og en skamsenket Ascona rat-look med 9x15 RSL-Cult-felger.

Skrevet
Negerblokkene??

De der gule blokkene på venstre hånd, når du kjører fra Klepp St. mot Klepp ... rett før rundkjøringen. Ligger en bilforhandler bak der, gjorde i hvert fall det før, som selger mye gromt innen Amcar og MC.

Skrevet

IRN-BRU er en fruktholdig brusdrikk, brusen har en skarp oransje farge. Merket IRN-BRU eies av AGBarr p.l.c fra Glasgow og blir sett på som et nasjonalt ikon i Skottland, der den er det mest solgte dagligvareproduktet i landet. I Skottland selges det mer av IRN-BRU enn Coca-Cola. En av to husholdninger i Skottland kjøper IRN-BRU hver dag. IRN-BRU er i dag hovedsponsor for Scottish Football League.

Navnet IRN-BRU er en avledning av Iron-Brew, som fabrikanten i to omganger ikke fikk bruke. Først fordi det ikke egentlig er et brygg, men en leskedrikk, og dernest at den ikke inneholder jern (iron).

Produktet er nå på vei ut i verden. Den har opplevd stor vekst i England og Storbritannia og finnes nå i Australia, Russland, Polen, USA og er også lansert i Norge i mai 2008.

Skrevet
Hvor på jæren?

Bor i klepp på Jæren, så det hadde vært spennende a tatt seg en tur bort dit ;)

hellvik ellar rondt der..

husker ikke helt navnet på den plassen, men ikke lange kjøreturen fra klepp!

Skrevet

Jeg kjørte forbi en rød Lamborghini Countach på vei inn til Oslo (fra Drammen). Veldig tøff bil! ;-)

Jeg kjørte forbi en rød Lamborghini Countach på vei inn til Oslo (fra Drammen). Veldig tøff bil! ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

kjørte inn til byen igår kveld, så hørte jeg noe syke brumming og vræææl, og voops fløy det en aston martin db9 cab forbi. :) nice bil det, spesielt når det er to stk her i byen. :p

Skrevet

Så en stressa fyr i en svart Ferrari Testarossa som prøvde å vri bilen opp en fortauskant utenfor et hotell :D Han endte med å stjele en liten haug med planker og rygge bilen opp. Han hadde vel en halv centimeter før frontleppa tok nedi :hmm:

Skrevet (endret)

Jeg så en Volvo V70 3.2 i går :) det er den eneste registrerte i landet med 3.2 liters motor ifølge volvo selv..

Endret av Carman
Skrevet (endret)

så den når jeg var ute å gikk tur med noen venner... ganske stilig bil i grund! 19" hadde den også.. jeg snek meg til å ta noen bilder.. skal se om jeg får lastet opp noen flere

post-130293-1222871101_thumb.jpg

Endret av Carman
Skrevet

3,2 er da ikke så kult. En helt "greit" motorisert bil med FWD. Hvor mange Audi, BMW og MB har man ikke sett med 3,X-litere? Veldig lite spennende, egentlig.

Hadde det vært en T6 kunne det vært litt morsommere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...