Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spottet iløpet av uka, han med 350z bor i rett oppi gata :D Leste ett sted på ett forum her om dagen at tydeligvis så hadde UP samma SL600 som sivil, tviler sterkt da dette er million bil :p men noen som veit?

Fra Gudbrandsdalen? Den 350`n går vel i Kvams området gjør den ikke? Sett den en del på Lillehammer i noen år, om den ikke er blitt solgt videre :) Jævla fet, kjører nesten av veien når jeg ser`n :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah. Det går en blå en i Tønsberg / Nøtterøy. Så ny at forhandler ikke satt på oblater, dvs maks 13 dager.

Litt offtopic men oblatene er historie. Nye biler får ikke oblater hvis de er solgt etter 1 mai og det kommer heller ikke i posten... Vet siden jeg netopp har kjøpt meg ny bil

Skrevet

Nabo'n har bytta ut Jaguar XK i en Cadillac CTS-V nå. Jobber på et båtbyggeri nede i veien. Helt greit. Liker forresten Cadillacen, aggresive og kantete former.

Skrevet

Ah. Det går en blå en i Tønsberg / Nøtterøy. Så ny at forhandler ikke satt på oblater, dvs maks 13 dager.

Litt offtopic men oblatene er historie. Nye biler får ikke oblater hvis de er solgt etter 1 mai og det kommer heller ikke i posten... Vet siden jeg netopp har kjøpt meg ny bil

Deeet.. var det som var poenget mitt?
  • Liker 1
Skrevet

Ferrarirød Ferrari California eeeeller 599 ved Grimstad Meny. DN41114 nummer. Grimstad er Norges Monaco.

Har sett den før. Eieren leverte den til innvendig vask på sjappa vis-a-vis Vianor og Kiwi, for så å kjøre derifra i en Panamera...

Skrevet

Så det var han ja. Var sikker på at det var han med Scuderian. Tror jeg skal ansette meg selv hos vaskesjappa og stjele en av bilene da han helt klart har èn for mye.

Skrevet

Porsche Carrera S

Porsche Cayenne Turbo

Aston Martin Cygnet

Alt utenfor samme huset, vet også at samme fyren har en Aston Martin Vanquish S i garasjen

Skrevet

Når man står i kø på mosseveien så ser man endel EL biler i taxi feltet, deriblant 2 Teslaer. Og i motgående felt så jeg en Dodge Charger. Tror det er første gang jeg ser den i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...