Gå til innhold

Freia påskeegg, bare jeg som liker de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har heller ikke spist noen ^^

Spiser bare de fire pr. år på TG.

En pakke hver dag.. :) Kanskje to.

På TG :wow:

:wow:

De er gode, no doubt about it! Men maks en pakke under TG.. Ett egg hver dag de fire siste dagene.

Skrevet

uffda, de er jaggumei poppulære her i distriketet! kjørte føst opp til kiwi der var dem utsolgt. kjørte deretter ned til rimi, utsolgt. Så da ble det ikke noen egg på meg i kveld :( better luck tomorrow ;p

Skrevet

Kjøpte en pakke i dag, og merket at konsistensen på kremen inni var annerledes enn vanlig, den var ikke like silkefin og myk, men litt mer "knudrete". Noen andre som har opplevd det samme?

:ermm:

Skrevet (endret)
nå kom det en skuffa kar hjem her, vært på både rema, mega, rimi og kiwi og alle var utsolgt!! krise i heimen, all out of egg's!!

Hvis det er til noen trøst så kan jeg si at jeg har 8 pakker ligende på loftet.

.

Endret av Eivicious
Skrevet
nå kom det en skuffa kar hjem her, vært på både rema, mega, rimi og kiwi og alle var utsolgt!! krise i heimen, all out of egg's!!

Det er jo krise! Godt jeg har kjøpt min ene pakke til TG ^^

Skrevet

Disse egga er helt nydelig. Kan uten problemer hive innpå en hel pakke.

Gleder meg til TG, skal jeg minimum ha med meg 2 kartonger, muligens 3 :D

Skulle gått ann å kjøpe store kartonger, 24 pakning. Til en rimeligere pris så man kan hamstre vilt!

Skrevet

hehe var jammen meg flaksen igår, var i sandnes på megaen der... dem hadde kun 4 pakker igjen. Kjøpte 3 av dem :p 100 kr for 3 pakker jo, har nå 1 pakke igjen :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...