Gå til innhold

Jeg bare lurte på om dere vet om noen spill som det er lett å få gamescore i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk disse sidene:

www.achieve360points.com

www.xbox360achievements.org

 

Her finner du oversikt over alle spill, med liste over achievements og ofte en guide til å få mest mulig ut av spillet. Det er også et forum til hvert spill hvor man kan spørre om alt mulig eller lese tips fra andre achievementsamlere.

 

Jeg personlig har spilt mye dritt for å få achievements, men også mye bra spill. Enkelte spill har jeg hatt stor glede av også, spill som jeg aldri hadde spilt om ikke de hadde hatt 'lette' ach.

 

Jeg fikk 1000/1000 på Bioshock på èn gjennomspilling, det var lett og utrolig morsomt.

 

Det perfekte spill hva angår achievements er Two Worlds; ikke alt for lett, men man må spille spillet grundig for å få alt. Akkurat slik det skal være.

 

Jeg HATER achievements som innebærer collectibles, dvs. spill hvor man må finne all mulig drit. For eksempel Assassins Creed er jo helt på tur, tilsammen over 400 flagg man må lete seg frem til. Det ødelegger et helt strålende spill for en som meg som gjerne vil ha alle achievements på hvert spill. Det blir bare frustrerende når det er så mye. Andre spill derimot, som Gears of War krever bare at du samler 30 Cog Tags, et helt greit antall. My two cents ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
NBA Homecourt - Faktisk kjekt også

Tony hawks American Wasteland - Ok spill.

Avatar The Game - En eller aen glitch så du får 1000g på 2 min.

 

Generelt de fleste sportsspill.

Får man tak i Avatar i Norge da?

Så faktisk en kar på ebay som solgte 1000 GS i Avatar til gamerprofilen din.

Lenke til kommentar

Jeg trodde faktisk først at Gamescoren var poeng som kunne brukes.. Hehe! Det har da vært stilig det. Feks at du har 5000 gamescore etter og ha spillet noen spill.

Så har du en annen teller som forteller hvor mye du har brukt av de 5000 tusen. Men Gamescoren din som andre ser er forstatt 5000..

 

Fin ide. Men tror de taper money på det... Ofcurse...

Lenke til kommentar
Jeg trodde faktisk først at Gamescoren var poeng som kunne brukes.. Hehe! Det har da vært stilig det. Feks at du har 5000 gamescore etter og ha spillet noen spill.

Så har du en annen teller som forteller hvor mye du har brukt av de 5000 tusen. Men Gamescoren din som andre ser er forstatt 5000..

 

Fin ide. Men tror de taper money på det... Ofcurse...

 

Ville vel ført til at mange ville jukset for achievements og gamerscore da. Liker det egentlig som det er, men det hadde jo vært litt gøy å få en bonus ut av achievements da.

Lenke til kommentar

har hørt at Eragon var enkelt å få 1000 gs på, men har ikke spilt det selv. Dirt er kjapt og enkelt, du trenger bare å runne det så får du en hel del, Pgr4 er også ganske enkelt for ikke å nevne barnespill :p

Spiller helst bare bra spill og det er først da jeg vil unlocke så mye som mulig :)

Ang Gamerscore burde de gitt microsoft points for hver gang du fikk 1000 gs, altså 1000, 2000, 3000 osv..... Det hadde vært fett :D

Lenke til kommentar
En ting er i hvert fall sikkert, ikke kjøp ea skate hvis du har lyst på gamerscore! Har hørt at Harry Potter-spillene skal være veldig lette å få achievements i.

Amen, skate er komplett umulig og få alle. Har du runnet spillet har man 100 mer gs. Altså 900 gs av mye piss.

Assasins creed var ikke så vansklig egentlig, er bare ufattelig tidskrevende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...