Kuzzye Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hei Jeg har nettopp instalert windows, og instalerer nå World of Warcraft. Da jeg kjører det kommer det opp en feilmelding. Denne: Måtte jeg ha noe flash player elelr lignende for å spille det? Kyrre
Kuzzye Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Jeg har ikke så veldig mye mer info, men om det er noe spessielt kan jeg sikkert få delt det.
kenny480 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde samme problemet en gang dog med et annet spill.. Viste seg at det hadde skjedd noe feil under installasjon så installerte jeg det på nytt og funka helt fint
turak Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 har hatt det problemet før... 3 ting du kan gjøre: 1. avinstaler wow og instaler igjen 2. prøv og kjør den er par ganger ... 3. klikk helt og knuss PC-en ^^ kordan oprativsystem bruker du ?
kenny480 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 har hatt det problemet før... 3 ting du kan gjøre: 1. avinstaler wow og instaler igjen 2. prøv og kjør den er par ganger ... 3. klikk helt og knuss PC-en ^^ kordan oprativsystem bruker du ? Ut i fra screenshot er det vel vista?
turak Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 da forslår jeg at du kjører som administrator også og/eller kansje i kompitabelitets modus. (fikser mange spille problemer med vista)
Nacky Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har hatt samme problemet før , dette var etter jeg hadde spilt spillet i lang tid uten å avinnstalere det... Jeg prøvde å starte spillet helt til det funka igjen jeg, da , men kjenner enn venn med problemet som reinnstalerte det(da funka det), så det burde fikse det. Ikke noe nytt iforhold til de andre innleggende ser jeg... Endret 6. februar 2008 av Nacky
Elvorn Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Sjekk litt rundt på wow-europe forumet og se om noen har hatt lignende problemer
Theoneask Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Prøv å start exe fila som administrator, dersom du ikkje er administrator. Høgreklikk og velg kjør som trur eg det heiter. Test og repair.exe før ein eventuel reinstalering.
Raoul Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Prøv å legge inn nyeste skjermkort driver. Slik jeg forstod det utifra WoW forumet er det en error som omfattes skjermkortet. Kilde: http://forums.wow-europe.com/thread.html;j...79279&sid=1
Stargasm Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 reparer wow med "Repair.exe" som ligger i wow mappa, fikk samme feilen når jeg fløy over The Barrens før, pga at den fila med ene instance var skadet
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 dette her sjer ogte med meg og når eg spiller. hele spillet klikekr og eg må ut av spillet og inpå igjenn så funker det.
jvc1986 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Du kan jo se om du finner noe her: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...49552&sid=1 Jeg har også opplevd å måtte kopiere alle cd'ene inn på harddisken før installasjon også kjøre installasjonen derfra..
kjetilkl Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 du kan også prøve å slette wow.exe før du kjører repair ...
Freakeating Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Haha, jeg fikk samma feilmld første gang jeg starta wow.. Formaterte diskene, men hjalp ikke. Så bytta jeg batteriene i tastaturet... å tro det eller ei, men etter det slutta feilmld'en å komme
Kuzzye Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Prøv å legge inn nyeste skjermkort driver. Slik jeg forstod det utifra WoW forumet er det en error som omfattes skjermkortet. Kilde: http://forums.wow-europe.com/thread.html;j...79279&sid=1 Takk! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå