MysticoN Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 26 låste poster på første side. ingen av de var "rude eller spam" jeg fikk 2 låst. dette er utrolig. Er rart at de kan holde på slik.. http://forums.wow-europe.com/board.html?fo...10021&sid=1
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) QQ Endret 5. februar 2008 av Lycantrophe
MysticoN Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Rogue og Paladin. da kan jeg skjønne hvorfor du sier QQ..
nls Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 A "QQ thread" in the discussion forums of MMORPGs like World of Warcraft, is where a user starts a discussion thread which is basically a complaint, whine or whinge about something in the game they are not happy with. QQ itself is meant to symbolise someone crying; the Qs looking like eyes with tears streaming from them.
ahpadt Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Prøv shadowpriest i pvp før du griner om enchancement shaman.
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Fordi én specc ikke funker til max slaying i 2v2 så griner du. Prøv shadowpriests, f.eks, eller protection paladin mot mage. Nei, vet du hva. Ikke alle specs er egnet til pvp. QQ. Det at du suger har ingenting med at blizzard "ikke bryr" seg om shamans. Endret 5. februar 2008 av Lycantrophe
Nerf Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Rogue og Paladin. Akkurat, "Suprise buttsecks" og "Bubblehearthlolol". Hehe, neida. Eller jo. Men, spiller shaman selv, og må si at jeg egentlig har gitt opp håpet for å få Blizz til å få fingern ut av rævva og gjøre noe. Det skjer ikke, enkelt og greit.
Empire of the Sub Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Samme med mages, fire er helt latterlig. Dårligst i hele spillet, imo.
MysticoN Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 (endret) Fordi én specc ikke funker til max slaying i 2v2 så griner du. Prøv shadowpriests, f.eks, eller protection paladin mot mage. Nei, vet du hva. Ikke alle specs er egnet til pvp. QQ. Det at du suger har ingenting med at blizzard "ikke bryr" seg om shamans. snakker om du da? har jeg sakt at jeg suger? Du har aldri spillt shaman. men du må ha mødt noen med roguen din. og vist du taper mot en shaman når du spiller rogue så er det du som suger... jeg klaget over at blizzard låste 20 +/- poster på forumet på en og samme dag, ikke over at jeg ikke kommer meg vidre i arena. Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet. Samme med mages, fire er helt latterlig. Dårligst i hele spillet, imo. De har fremderles blazing speed, Ice blook, blink og 2 stuns, og en snare. Endret 5. februar 2008 av MysticoN
ahpadt Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Påminn meg hva shadowpriests har igjen, hmm... Silence... fear... Åja...
brage_sk Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Prøv shadowpriest i pvp før du griner om enchancement shaman. Kunne virkelig ikke vært mer enig.. Jeg har 70 priest 500 resi.. Men irriterer meg fortsatt over at roguer velger å ganke meg.. Anyways respecca Disc i dag
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Fordi én specc ikke funker til max slaying i 2v2 så griner du. Prøv shadowpriests, f.eks, eller protection paladin mot mage. Nei, vet du hva. Ikke alle specs er egnet til pvp. QQ. Det at du suger har ingenting med at blizzard "ikke bryr" seg om shamans. snakker om du da? har jeg sakt at jeg suger? Du har aldri spillt shaman. men du må ha mødt noen med roguen din. og vist du taper mot en shaman når du spiller rogue så er det du som suger... Jeg taper ikke mot shamans, selv ikke mot massiv outgearing (selv om resto kan være guffent) jeg klaget over at blizzard låste 20 +/- poster på forumet på en og samme dag, ikke over at jeg ikke kommer meg vidre i arena. Jeg ville også stengt tusen whineposter Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet. Javel? Elemental og Restoration? Hvor sammenlignet jeg med protection warrior? Og jeg vet nok litt av hvert. Hvor er shamans den svakeste, på alle områder?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Høres ut som om det ikke går å diskutere med Lycantrophe da han kommer med gode og godt gjennomtenkte svar.. Hint? Blizzard viser endelig at de ikke bryr seg om shamans.. At de har stengt tråder betyr ikke at de ikke liker shamans.. EDIT: Det er også mange åpne tråder igjen - kanskje de er åpne fordi de inneholder tekst med godt grunnlag og ikke bare whining? Endret 5. februar 2008 av Slettet-3t93k9
MysticoN Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 ok la oss ikke diskutere hvilken som er best/værst i pvp.. er det som er topic... Jeg ville også stengt tusen whineposter Du er virkelig en rogue du.. du har ikke engang vært på forumet. de 10-15 første postene var posts som var laget av andre classer som skrev: Please buff shaman, they need something in pvp. er det whine? må no være mulig å si at noen trenger en buff uten at det skal bli stemplet som whineing da... Etter de vart låst vart det SELVSAKT litt reaksjon på forumet. vi har kommet med gode forslag til hvordan shaman klassen kan buffes uten å gjøre den OP i over et år no uten å få noe tilbake melding. og når andre klasser endelig kommer og støtter oss så låser blizzard postene, og alle postene som handler om shaman pvp.
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Så du ønsker 3 gode pvp-trær? Skjer ikke før alle klasser får det.
John Keats Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 ok la oss ikke diskutere hvilken som er best/værst i pvp.. er det som er topic... Jeg ville også stengt tusen whineposter Du er virkelig en rogue du.. du har ikke engang vært på forumet. de 10-15 første postene var posts som var laget av andre classer som skrev: Please buff shaman, they need something in pvp. er det whine? må no være mulig å si at noen trenger en buff uten at det skal bli stemplet som whineing da... Etter de vart låst vart det SELVSAKT litt reaksjon på forumet. vi har kommet med gode forslag til hvordan shaman klassen kan buffes uten å gjøre den OP i over et år no uten å få noe tilbake melding. og når andre klasser endelig kommer og støtter oss så låser blizzard postene, og alle postene som handler om shaman pvp. Ja det er whine når du hyler etter buffs. Selvom du ikke poster på shamanen din.
Anbefalte innlegg