Gå til innhold

"Ny" Iphone og Ipod Touch lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisen for den nye utgaven av Iphone med 16 GB minne vil være 499 dollar, eller vel 2700 kroner, med binding til AT&T.

Pris med binding er vanskelig å sammenligne. Hva blir prisen uten binding?

 

Kommer den fortsatt uten MMS?

 

Kommer vel faktisk kun med oppratørlås, etter så jeg vett trenger du ikke å anskafe et AT&T for å kjøpe den, bare for å bruke.(I USA) :)

 

EDIT: Forsatt uten MMS ja.

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

En Touch med 32 GB var fint da. iPhone med 16 GB er også bra, men for oss i Norge er ikke det like nyttig da. Jeg har veldig lyst til å bytte min Shuffle mot en Touch, men det er dessverre en hel del ting som står på innkjøpslisten først :p

 

Og så det er sagt, så gir jeg f*** i hva som er godt artikkelspråk. iPhone er egennavn og kan derfor skrives slik man vil skrive det, uavhengig av skriveregler. iPhone skal derfor skrives med liten "i" og stor "P". Får ta en titt på den klagetråden og se hva som står der :p

Lenke til kommentar
Burde heller vært slik at disse nye "toppmodellene" tok prisen til dagens 8GB iPhone, og 16GB Touch,

også fikk 8GB iPhone og 16GB Touch dette ned på 4GB iPhone og 8GB Touch sin pris, også kunne de faset ut 4GB iPhone og 8GB Touch :)

4GB iPhone har blitt faset ut for lenge siden da :p

 

Prisen for den nye utgaven av Iphone med 16 GB minne vil være 499 dollar, eller vel 2700 kroner, med binding til AT&T.

Pris med binding er vanskelig å sammenligne. Hva blir prisen uten binding?

 

Kommer den fortsatt uten MMS?

Kan man få den uten binding?

Lenke til kommentar
æh, dem skrev "ny", altså med gåsøyne og hele greia. noe som burde være ett sterkt hint om at ting er ikke så nytt som dem først kan "høres" ut som...

"Æh" nei, det gjorde de ikke. Ja, forum-overskriften er slik, men ikke nyheten på Amobil.no

 

vel pokker, trodde tråd og artikkel gikk hånd i hånd jeg, my bad...

Lenke til kommentar
Prisen for den nye utgaven av Iphone med 16 GB minne vil være 499 dollar, eller vel 2700 kroner, med binding til AT&T.

Pris med binding er vanskelig å sammenligne. Hva blir prisen uten binding?

 

Kommer den fortsatt uten MMS?

I Statene selges iPhone kun med operatørlås (samme i Storbritannia). Er vel i Tyskland du kan få den opplåst for ca 8000 kr (fra butikk). Den er fortsatt uten MMS.

Lenke til kommentar
æh, dem skrev "ny", altså med gåsøyne og hele greia. noe som burde være ett sterkt hint om at ting er ikke så nytt som dem først kan "høres" ut som...

 

I forumtittelen, ja, men ikke i artikkelen... Der mangler det gåseøyer.

 

Edit: Ser det er allerede påpekt. Beklager. *treig posting*

Endret av Peat
Lenke til kommentar
Min iPod Touch har dårligere lydkvalitet enn SE W800i (Testet med to forskjellige plugger og lignende EQ-instillinger.).

Så med andre ord er SE W800i en skikkelig dritt mobil da, bra jeg ikke kjøpte den.

Om SE w800i er bedre enn iPod Touch på lyd(selv om det er en mobil), men fortsatt en skikkelig drittmobil ifølge deg, hva er da Ipod Touch når den har dårligere lydkvalitet enn SE sin flere år gamle mobil, men likevel er en dyr dedikert mp3 spiller?

Lenke til kommentar
Min iPod Touch har dårligere lydkvalitet enn SE W800i (Testet med to forskjellige plugger og lignende EQ-instillinger.).

 

Syntes nå ikke lydkvaliteten er så ille jeg da :p

Mulig jeg ikke er så ekstrem sensitiv på lyd, men nå er det jo selv proppene (har dessverre ikke byttet de ut enda) så ødelegger det meste av lydkvaliteten hos meg.

 

Hjelper svært lite med bedre spiller, om mann benytter elendige propper :p

Hehe, dere som kjøper Apple produkter har jo en tendens til å se mest på design. Er jo litt teit at folk sier at flere år gamle musikkmobiler har bedre lydkvalitet. iPod er tross alt ganske så dyre mp3 spillere, de kunne i det minste ha lagt med noen gode øreplugger.

Lenke til kommentar
Min iPod Touch har dårligere lydkvalitet enn SE W800i (Testet med to forskjellige plugger og lignende EQ-instillinger.).

 

Syntes nå ikke lydkvaliteten er så ille jeg da :p

Mulig jeg ikke er så ekstrem sensitiv på lyd, men nå er det jo selv proppene (har dessverre ikke byttet de ut enda) så ødelegger det meste av lydkvaliteten hos meg.

 

Hjelper svært lite med bedre spiller, om mann benytter elendige propper :p

Hehe, dere som kjøper Apple produkter har jo en tendens til å se mest på design. Er jo litt teit at folk sier at flere år gamle musikkmobiler har bedre lydkvalitet. iPod er tross alt ganske så dyre mp3 spillere, de kunne i det minste ha lagt med noen gode øreplugger.

 

Jeg har aldri hvert noen fan av iPod, skaffet Touch simplethen for den morsomme multi-touch funksjonen og de gode videomulighetene :)

Lenke til kommentar
Kan man få den uten binding?

Den selges i Frankrike uten binding. €750 kommer den på.

 

€649 ($956) iPhone, no contract

€549 ($809) iPhone, with (already-existing?) Orange contract but no new iPhone packages

€399 ($588) locked iPhone, with new Orange contract

€100 ($147) to unlock a locked iPhone (regardless of contract), free after 6 months

 

 

I Statene selges iPhone kun med operatørlås (samme i Storbritannia). Er vel i Tyskland du kan få den opplåst for ca 8000 kr (fra butikk). Den er fortsatt uten MMS.

Den selges ikke lenger uten operatørlås i Tyskland, dette var kun midlertidig på grunn av en domsavgjørelse som ble reversert. Prisen var €1000.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...