Gå til innhold

Hva vi tar med oss, OCRad TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men då vil eg gjerne klokke andre sine rambrikke og innocent.gif

Mine ballistix 8500 stilles til disposisjon :thumbup:

Du er klar over at de ikke kommer til og fungere når du får de tilbake? :p

hehehe...er vel forhåpentligvis flere anternative resultater... :!:

Har ikke fått testa de orntlig hardt enda men skulle tru de har muligheter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det noen som har overskudd av flatskjermer, btw? Har KUN CRT og det hadde vært ålreit å ha noe annet enn de gamle kolossene der. Liker det dårlig om jeg må prioritere bort annen HW pga skjerm, hehe.

 

Jeg kan muligens få med en 15" lcd, men spørs om den er ledig i påskeferien...

(søstra mi som bruker den...)

Lenke til kommentar
Er det noen som har overskudd av flatskjermer, btw? Har KUN CRT og det hadde vært ålreit å ha noe annet enn de gamle kolossene der. Liker det dårlig om jeg må prioritere bort annen HW pga skjerm, hehe.

Jeg kan ta med en CRT til deg om du vil?

Så slepper i allefall du å bruke plass på det...Jeg har i værtfall ikke plassproblemer - en brukbart grei far med en transit^^ lol

Lenke til kommentar
Er det noen som har overskudd av flatskjermer, btw? Har KUN CRT og det hadde vært ålreit å ha noe annet enn de gamle kolossene der. Liker det dårlig om jeg må prioritere bort annen HW pga skjerm, hehe.

Jeg kan ta med en CRT til deg om du vil?

Så slepper i allefall du å bruke plass på det...Jeg har i værtfall ikke plassproblemer - en brukbart grei far med en transit^^ lol

Du har vel ikke tilfeldigvis 2 CRT skjermer? :roll:

Lenke til kommentar
Er det noen som har overskudd av flatskjermer, btw? Har KUN CRT og det hadde vært ålreit å ha noe annet enn de gamle kolossene der. Liker det dårlig om jeg må prioritere bort annen HW pga skjerm, hehe.

Jeg kan ta med en CRT til deg om du vil?

Så slepper i allefall du å bruke plass på det...Jeg har i værtfall ikke plassproblemer - en brukbart grei far med en transit^^ lol

Du har vel ikke tilfeldigvis 2 CRT skjermer? :roll:

joda, faktisk, skal i hvertfall enkelt skaffe meg mulighet til å ta med 2 stk 15" CRT skjermer på TG om det er ønskelig :thumbup: Bare ikke forvent verdens beste sinnsykt bra skjermer.

Lenke til kommentar
Eg kunne tenkt meg å låne ein skjerm ja :) Det funka så lenge eg klarer å kjøre 3dmark06 på den og klarer å sjå ka scoren er...

Slå dere løs:

21" Eizo F930 (30 kilo, diggbar skjerm)

17" Compaq (litt lysproblemer, mørkt bilde, men fungerer)

15" Hyundayshit (fungerer fint etter den har fått varma seg opp, så ikkeno tørris på skjermen... :!:)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...