South_Bridge Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg holder på i disse dager å sette opp en server for Giants! og oppfordrer alle som har spillet om å joine! (meld deres interesse i tråden). Må finne en skikkelig host for serveren, men når det er gjort er den ready to go! Spillet fungerer på Vista Ikke en hyggelig feeling om du _ikke_ er kabuto: Endret 5. februar 2008 av South_Bridge
Xp3ri3nZ Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Det spillet er det maaangen år siden eg har spilt. Husker det va skam bra på lan osv
firberblad Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Spillet hadde en fantastisk humor. Helt sjef dessverre så solgte det tragisk dårlig. Det er synd for slike spill fortjener virkelig en plass blant alt det mølet som gis ut. Noen som vet om det funker i VISTA?
Vrengtpolvott Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Husker jeg fikk spillet av en jeg gikk på folkehøyskole med, byttet det mot ei 1,5L flaske Cola. Spillet er helt fantastisk morro, men jeg kom aldri så veldig langt i det dessverre. Kom et stykke ut i der man styrer dama, men aldri så jeg ble ferdig med spillet.
South_Bridge Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Spillet hadde en fantastisk humor. Helt sjefdessverre så solgte det tragisk dårlig. Det er synd for slike spill fortjener virkelig en plass blant alt det mølet som gis ut. Noen som vet om det funker i VISTA? jeg spiller det i vista
Kjøleskapmannen Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hahaha det spillet husker jeg Spilte det hos en venn for lenge siden Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det?
South_Bridge Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Hahaha det spillet husker jeg Spilte det hos en venn for lenge siden Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? Vet ikke om du får kjøpt det i norge, men amazon og ebay .com / .co.uk har det begge to. brukt og dugenden ligger på 30 kr mens ny koster 100kr tror jeg... check it out!
FranzJeger Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Haha dette spillet er utrolig morsomt, bare i første filmsekvens er det noe helt utrolig morsomt. Hvet noen her om hvor jeg kan få kjøpt dette spillet digitalt på nett el no? Endret 5. februar 2008 av FranzJeger
Neppe Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Spilte igjennom det for ikke så lenge siden. Like gøy hver gang
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Herlig multiplayer! Er så ufattelig morsomt å være en liten kar som tar ned en kjempe 100 ganger din egen størrelse.
brsseb Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Flott at noen børster støv av det som er et av de beste action-spillene noensinne laget
TCi Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Om jeg får det oppe og kjøre så kanskje jeg kan gjøre et forsøk. Har ikke spilt det på 5-6 år men. Tviler på at jeg får anledning i dag, men bare gi beskjed når det eventuelt blir.
nilka Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ja husker dette spillet særdeles godt. Hadde noen av mine aller beste lanerfaringer med det spillet. dessverre er det slik at nettverkskoden for pc og mac var forskjellig og vi fikk derfor ikke spillt det sammen med pc folka. Endte dermed opp at vi aldri var mer enn 6 stk. Men hadde en liten kammerat som elsket å være kjempen. Var vel noe kompensasjon der inne. Og vi andre spillte mechs. Var så utrolig gøy når store kjempen klarte å lure seg inn på deg. Hørte smågutten le så fillene ristet skikkelig liten goblin latter. Da var det bare å snu seg å titte oppover og oppover og oppover og...............................................................jæven så stor den tingen var. Så var det å gjøre et vilt forsøk på å rocketnuke seg langt vekk fra det ekle dyret. Det gikk skjelden bra. så bare en diger hånd komme mot deg go så blei du pælma ut av kartet. Andre ganger hadde vi klart å skaffe oss helipadden. Ikke noe som var så morsomt som at en tok helikopteret og folk så festa seg på hver vinge og dro frem millenium mortar å stupbombe ekle kjempen. med 3x millenium mortar på en gang. Men tror du ikke stygged tålte det. joda. så da var det samma leksa da. pælmæ avgårdeut atmosfæren og i bane rundt jorda Sist men ikke minst hadde vi jo de gangene vi bare tøffe rundt høyt i sky med kopterne våre ante fred og ingen fare der vi bomba random mål nede på bakken og jaggu ser du ikke et av de derre dyra kommer flyvende mot deg. Faen som panikken spredte seg i det helikopteret blei mosa og du skjønte store ekle beistet var der nede klar for å spise. Var ikke mye hjelp i jetpacken da nei. Men morro var det lell. Tror det er det spillet jeg har spillt hvor vi selv har lagd oss egne regler for hvordan man skulle vinne. Det er rett og slett et spill man kunneleke masse uten engang å gjøre det man faktisk skulle og fremdeles gøy. Savner det spillet enormt. Etter min mening et av de beste som noensinne er laget. Det var snakk om en oppfølger en liten stund men de planen forsvant dessverre. Skulle så utrolig gjerne sett en crossplatform versjon av det spille med samme stil og humor.
South_Bridge Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 WORD! Finnes ikke noe morsommere å prøve å komme deg på beina etter at kabuto har mosa basen din og du har henta en smartie for å bygge ny helipad og du akkurat klarer å lette i det kabuto gjør et fortvilet forsøk på å kaste seg over deg!!!! Har så mange gode erfaringer! Men jobber med serveripen. forhåpentligvis får jeg regga den med dyndns.org slik at vi får en litt enklere adresse fremfor en teit IP :-) Blir stas!
FranzJeger Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Quote: a husker dette spillet særdeles godt. Hadde noen av mine aller beste lanerfaringer med det spillet. dessverre er det slik at nettverkskoden for pc og mac var forskjellig og vi fikk derfor ikke spillt det sammen med pc folka. Endte dermed opp at vi aldri var mer enn 6 stk. Men hadde en liten kammerat som elsket å være kjempen. Var vel noe kompensasjon der inne. Og vi andre spillte mechs. Var så utrolig gøy når store kjempen klarte å lure seg inn på deg. Hørte smågutten le så fillene ristet skikkelig liten goblin latter. Da var det bare å snu seg å titte oppover og oppover og oppover og...............................................................jæven så stor den tingen var. Så var det å gjøre et vilt forsøk på å rocketnuke seg langt vekk fra det ekle dyret. Det gikk skjelden bra. så bare en diger hånd komme mot deg go så blei du pælma ut av kartet. Andre ganger hadde vi klart å skaffe oss helipadden. Ikke noe som var så morsomt som at en tok helikopteret og folk så festa seg på hver vinge og dro frem millenium mortar å stupbombe ekle kjempen. med 3x millenium mortar på en gang. Men tror du ikke stygged tålte det. joda. så da var det samma leksa da. pælmæ avgårdeut atmosfæren og i bane rundt jorda tongue.gif Sist men ikke minst hadde vi jo de gangene vi bare tøffe rundt høyt i sky med kopterne våre ante fred og ingen fare der vi bomba random mål nede på bakken og jaggu ser du ikke et av de derre dyra kommer flyvende mot deg. Faen som panikken spredte seg i det helikopteret blei mosa og du skjønte store ekle beistet var der nede klar for å spise. Var ikke mye hjelp i jetpacken da nei. Men morro var det lell. Tror det er det spillet jeg har spillt hvor vi selv har lagd oss egne regler for hvordan man skulle vinne. Det er rett og slett et spill man kunneleke masse uten engang å gjøre det man faktisk skulle og fremdeles gøy. Savner det spillet enormt. Etter min mening et av de beste som noensinne er laget. Det var snakk om en oppfølger en liten stund men de planen forsvant dessverre. Skulle så utrolig gjerne sett en crossplatform versjon av det spille med samme stil og humor. HAHA jeg husker noe alla samme, jævla puls og være mech når kabuta blei enorm + at han hadde 2 kids i tillegg...
Gromle Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det blir jeg absolutt med på om jeg finner spillet igjen!! Giants er fantastisk i multiplayer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå