Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dunking i muskel


Tehjoran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva skjer hvis du får leamus i hjertet?

 

Det har du vel strengt tatt hele tiden :!: Det er da hjertet slår.

Hvis det er en ukontrollert elektrisk impuls i hertet som fører til at hjertet ikke pumper blod (eller ikke pumper blod så godt) - ja! da får du problemer, men det kommer vel an på HVOR i hjertet det er.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Akkurat det samme har jeg også!! Har hatt det nå i ca 2 uker og det blir bare verre og verre! :S er og litt redd for at det er noe.. Er ikke det samme som leamus tror jeg altså, for da er det rykkninger mye oftere (ihvertfall på meg), mens jeg nå har "dunkinger" sånn en gang hvert 5 sek. Det kjennes nesten ut som om det er noe som er der inne og vil ut .. er det sånn på deg også??

Lenke til kommentar
Akkurat det samme har jeg også!! Har hatt det nå i ca 2 uker og det blir bare verre og verre! :S er og litt redd for at det er noe.. Er ikke det samme som leamus tror jeg altså, for da er det rykkninger mye oftere (ihvertfall på meg), mens jeg nå har "dunkinger" sånn en gang hvert 5 sek. Det kjennes nesten ut som om det er noe som er der inne og vil ut .. er det sånn på deg også??

har det jeg også. Men jeg synes det bare er morsomt 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...