Gå til innhold

Muligheter rundt PSP?


artaz

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen ute der kan hjelpe meg litt på veg. Jeg begynte nettopp og titte litt på PSP og det slo meg at det her hadde vært kjekt for fly turer og lignende. Men har lagt merke til at det er (virker som iaffal) store muligheter rundt denne enheten hvis man tar seg tida til det. Firmware osv. Noen som gidder å gi meg en kort oversitk på hva som er kjekt med denne saken?

 

Feks, kan man bruke vanlige ps1 spill på den, hvis man konverterer elns? OG hvor lang spille tid uten lading?

 

Takk for all hjelp

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1: Kan man bruke vanlige ps1 spill på den

2: Hvor lenge kan man spille uten lading

Du kan spille PS1spill på denne ved hjelp av et par programmer ja.

 

Sjekket min slim og den reklamerte med at jeg hadde 7 timer og 26 minutter batteritid. Så du får en god porsjon underholdning.

 

Finnes det flere typer? PSP slim og normal?

Lenke til kommentar

Jepp, nå selges kun PSP slim, mens den originale bare heter PSP (også kalt fat). Det nye designet er tynnere og har tv-ut, samt 32mb ekstra ram som kreves til enkelte applikasjoner (skype).

 

Med PS3/remoteplay kan du streame alt innhold (musikk, video, bilder osv) fra PS3 til PSP selv over internett. Dette inkluderer PS1 spill som ligger på PS3! Det fungerer likt VNC, du ser PS3 sitt "skjermbilde" på din PSP og kan bruke de fleste funksjonene.

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...