Gå til innhold

Innstalere PS CS3 på flere maskiner


Anbefalte innlegg

Dette er vel ikke "lovlig" uten å kjøpe en ekstra lisens ?

Har kjøpt PS CS3 og innstalert på hovedmaskinen, men skulle hatt det på laptopen også.

Må jeg betale ekstra for det, evt kjøpe en til versjon/lisens ? Husker det var noe registrering via internett når jeg innstalerte, derfor jeg lurer og har en mistanke om at det ikke går uten komplikasjoner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bruke samtidig ? Noen som vet om dette kommer til å fungere når jeg får beskjed om å registrere på laptopen, eller vil det bare fungere i 30 dager ? Mener det var 30 dager det sto jeg kunne bruke det uten å registrere.

 

Skjønner at du får det til å fungere RandiA ?

Lenke til kommentar

Eneste jeg har hatt problem med å få lisensen til å fungere på to maskiner, (og det har jeg undersøkt med "firmaet") er Norton Security. Den kan jeg bare ha på en maskin, og jeg har et annet program på den andre.

 

(Om du har et lisensnummer, så må man ikke sende inn sin registrering - men som oftest velger man å gjøre det, på grunn av oppdateringer)

RandiA

Lenke til kommentar

Det er tillatt å installere på både ein stasjonær og ein berbar, so lenge ein ikkje bruker dei samtidig ja. Siterer Adobe:

May I use the software on more than one computer at a time?

The activation process supports installation on two machines. The Adobe product license agreement allows the primary user to install the product on a primary computer and also on a home or laptop computer for his or her use, provided that the two copies are not used simultaneously. While the activation process supports installing and activating Adobe software on two machines, the usage of the product on the second computer is restricted to the user who licensed the software. Allowing others to use a second copy of the software violates the product license agreement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...