Ardinur Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Hvis dere ikke har noe imot å kjøpe brukspill, så har jeg funnet spill til 100-200kr hos GameStop flere ganger. Fant Sea Monsters: A Prehistoric Adventure, et veldig ukjent spill til 49kr der engang, så måtte bare ta det med selv om jeg aldri hadde hørt om det før.
kottila Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 No More Heroes £17.99 hos Play.com Hadde jeg bare hatt litt tålmodighet, så hadde jeg aldri betalt mer enn 200kr for ett eneste spill (utenom Nintendo sine, da de aldri går ned i pris). Betalte vel 450 for NMH, men det var verdt hver en krone.
Ardinur Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 No More Heroes £17.99 hos Play.com Ca. 180kr for spillet med gratis shipping ja! Lurer på om ikke jeg skal bestille det da Så forøverig at det var salg på GameStop (Skien, vet ikke om det er det på de andre gamestop butikkene) i dag, en del Wii spill som lå på rundt 250kr. Ikke så værst det heller.
Francesca_ Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 (endret) Var jo bare sånn Playtrade greie på No More Heroes Må benytte meg av lav pundkurs og kjøpe meg et eller annet spill, Batallion Wars eller Rayman Raving Rabbids???Hadde lyst på Boom Blox egentlig, men det går vel akkurat over 200kr grensen. Noen som har sett det billig andre steder??? Noen som vet noe om alle de forskjellige "sport" spillene de selger på Play, Beach fun osv? De er jo billige, bare 13 pund eller noe, verdt det? Nei, hvilket eller hvilke spill skal jeg kjøpe, får sette en grense på 2 da. Edit: No More Heroes koster 18 pund på Amazon, så da er det også med i vurderingen. Endret 2. august 2008 av Francesca_
Krissman Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 beack fun får så sykt dårlige kritikker og da skjønner du vel kanskje hvorfor de er billige?
Francesca_ Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jo da, har sett at de får dårlige kritikker, men kan være underholdende på tross av det. Er spillet verdt 140? Noen som har prøvd spillene?
kottila Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Var jo bare sånn Playtrade greie på No More Heroes Må benytte meg av lav pundkurs og kjøpe meg et eller annet spill, Batallion Wars eller Rayman Raving Rabbids???Hadde lyst på Boom Blox egentlig, men det går vel akkurat over 200kr grensen. Noen som har sett det billig andre steder??? Noen som vet noe om alle de forskjellige "sport" spillene de selger på Play, Beach fun osv? De er jo billige, bare 13 pund eller noe, verdt det? Nei, hvilket eller hvilke spill skal jeg kjøpe, får sette en grense på 2 da. Edit: No More Heroes koster 18 pund på Amazon, så da er det også med i vurderingen. Husk at prisen som står på amazon blir lavere når du kjøper. Jeg tok boom blox for 19.98 og håpet å ha flaks i tollen, men da jeg betalte var prisen bare 17.98. De fjerner vel momsen eller noe sånt. Du må jo betale frakt, men den teller ikke med i tollvesenets beregninger. Kjøp NMH forrestwen
Francesca_ Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det er sant ja, hadde glemt at Amazon fjerner engelsk VAT. Da blir det kanskje både Boom Blox og NMH da.
kottila Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det er sant ja, hadde glemt at Amazon fjerner engelsk VAT. Da blir det kanskje både Boom Blox og NMH da. Synd de har satt opp prisen på Boom blox allerede da
omp9 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Battalion Wars II £17,95 hos Amazon.co.uk Battalion Wars II £17,95 hos Amazon.co.uk
Nilladilla Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 "Resident Evil: UC" hos Elkjøp (nett og butikk) = 199kr "Tomb Raider: Anniversary" hos Game = 299 "No More Heroes" hos GameStop = 299 "Far Cry", "Spiderman 3", "Pirates of the Caribbean: At Worlds End", "Transformers" og et par til på Komplett.no = 49kr stykk (Skulle kjøpe "TMNT" og "Pangya!", men de ble fort utsolgt gitt)
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Boom Blox til 299,- på komplett.no , pluss mye annet til 99,-
Pariuss Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Har ikke nintendo noen form platinum eller noe sånt til spilla sine? Synes wii-spillene jevnt over er ett par 100lapper dyrer enn spill til andre konsoller\pc. Hva kommer det av? De skal da være billigere enn Ps3/360? I snitt i alle fall? Hvis du betaler mer enn 450kr for et spill, så bør du lete etter et nytt sted å kjøpe det. Har fått alt jeg har vært interressert i, til under den prisen. Hvor finner du de til den prisen? De fleste sjapper her i Tromsø selger dem til 500kr++. I Tromsø skal det komme Gamestop, de skal visst være billige. Eller så kan du jo kjøpe brukt på Game.
Gromle Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Hvor og når kommer Gamestop her i byen?
Cpt. Abusive Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg for min del HATER cdon veldig sterkt... av en enkel grunn, først jobber jeg veldig hardt, for å klare å skaffe 500 Kr på en uke, (er bare 12, så det er ikke så lett) vaska til og med dassen! så har jeg endelig nok penger, så bestiller jeg GTA IV på cdon, venter 4 dager, det kommer en pakke i posten, jeg blir ektremt glad for spillet er jo råbra, men når jeg åpner pakka, er det en eller annen stygg dvd av en mongo-serie inni, faen jeg ble forbanna... bruker absoluttspill.no jeg
Ardinur Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg for min del HATER cdon veldig sterkt... av en enkel grunn, først jobber jeg veldig hardt, for å klare å skaffe 500 Kr på en uke, (er bare 12, så det er ikke så lett) vaska til og med dassen! så har jeg endelig nok penger, så bestiller jeg GTA IV på cdon, venter 4 dager, det kommer en pakke i posten, jeg blir ektremt glad for spillet er jo råbra, men når jeg åpner pakka, er det en eller annen stygg dvd av en mongo-serie inni, faen jeg ble forbanna... bruker absoluttspill.no jeg 12år og GTA IV? :S Og poster det under billigspill til Wii? Du har missforstått noe kraftig her.
kottila Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 kjøpte de blob på play.com for 17 pund i går!
toffusdokkus Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 På zailor.no er det salg på en del Wii spill. En del som koster 200 mer eller mindre
omp9 Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Geometry Wars: Galaxies en av de beste spillene til Wii £14.99 @ Play. LINK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå