Gå til innhold

Sensation 2008 - Amsterdam ArenA


Camron

Anbefalte innlegg

At exactly 10.00 am CET the call center team at TicketOnline, with all people dressed in white, was ready to start the presale for Sensation 2008. From that moment on the call center was virtually under attack and phones rang non-stop until all tickets for the event, at the 5th of July in the Amsterdam ArenA, were gone. Just like previous years Sensation was sold out in no time.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var oppe kl 8 idag for å være klar og hele pakka.

Kl 10, virket det som om det var problemer med websiden. Så jeg prøvde å ringe, men kom aldri igjennom. ble disconnected fra tele nettet før jeg kom frem.

 

Så etter endel refreshing av websiden kom jeg igjennom. deluxe var dessverre utsolgt, så jeg fikk kjøpt 4x regular billetter. kl 10 startet det. kl 12 var det sold out.

Lenke til kommentar
Var oppe kl 8 idag for å være klar og hele pakka.

Kl 10, virket det som om det var problemer med websiden. Så jeg prøvde å ringe, men kom aldri igjennom. ble disconnected fra tele nettet før jeg kom frem.

 

Så etter endel refreshing av websiden kom jeg igjennom. deluxe var dessverre utsolgt, så jeg fikk kjøpt 4x regular billetter. kl 10 startet det. kl 12 var det sold out.

 

 

hah, akkurat samme.. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er denne sommeren 18 år, og er veldig keen på å dra ditt med noen kamerater. Burde jeg vært mye tidligere ute med å kjøpe biletter, flybilett og hotell, eller er dette fortsatt ikke noe problem?

 

Er det noen som har tenkt seg ned, eller har vært der før, som kan gi meg litt info generelle ting? Tenker da på hoteller i nærheten, når dørene åpnes/stenges osv.

 

Og hvor er det jeg får kjøpt biletter, og hva vil prisen være? Så det fantes VIP-biletter, hva er fordelen med disse? Prøvde meg litt på topticketline.nl, men skjønte ikke bæret...

Lenke til kommentar
Så det fantes VIP-biletter, hva er fordelen med disse?

Pass til backstage tenker jeg...?

You fail..

 

* Inngang uten kø

* Slipper å betale når du går på do

* Mindre kø i baren

* Frukt (?)

* Egen lounge med sofaer og DJ's

 

 

EDIT: Det er også en White-tråd allerede som du finner her.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

I fjor ble ikke spillelista utgitt før etpar uker i forveien.

 

Har vært på Sensation White nå etpar år på rad med VIP-billetter, og syns egentlig Sensation i Nederland består av for mye house, som ikke faller meg helt i smak, dessverre.

 

Men det er nå engang slik at det er mer pop med house i .nl enn trance.

 

For dem som hører på trance, er Sensation i andre land, eller Trance Energy å anbefale i stedenfor.

 

Får ikke dratt på Sensation i år da det kolliderer med en annen tur, men til gjengjeld får jeg sett Tiësto to ganger samt Armin van Buuren med flere på denne!

 

:cool:

Lenke til kommentar
Sunrise festival? :dribble:

Nei, Magaluf og Ibiza.

Men nå som du nevner det, den festivalen så jaggu ikke dum ut, skal se nærmere på denne.

 

Edit: Bra line-up på den festivalen, så utrolig kult ut - så på etpar videoer fra Sunrise festival i fjor der.

 

Bare dumt at det er helgen etter jeg kommer fra ferie, tror nok de to ukene hhv. på Magaluf og Ibiza har tatt knekken på meg allerede, da! Neste år.. neste år. :!:

 

:cool:

Endret av Multiflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...