Gå til innhold

Sensation 2008 - Amsterdam ArenA


Camron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

gleder meg utrolig til sensation white 08  :dribble: har vært drømmen min i 2 år no, og endelig skal det skje!

 

har ikke hørt så mye fra folkene som er i lineupen, men vet at marco v, fedde le grand og laidback luke iallefall har masse bra!

 

noen som vet rekkefølgen når de forskjellige skal spille?

Lenke til kommentar
Det mest logiske er:

 

1. Chuckie

2. Felix

3. Le Grand

 

4. Megamix

 

5. Luke

6. Toca

7. Maco V

 

 

 

 

håper ikke det er rekkefølgen, kjipt hvis de setter marco v til slutt. chuckie kan spille til slutt imo :new_woot: regner med stemmingen ikke er like høypå slutten

 

 

 

gleder meg foresten sykt til å høre fedde le grand, laidback luke og marco v. må innrømme at jeg er litt skeptisk til resten, kanskje tocadisco blir bra

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er jeg kommet hjem igjen fra Amsterdam og en fantastitsk opplevelse på Sensation White 2008. Må si jeg er mektig imponert over stemningnen som var der inne, med den enorme scenen, showet og alle folkene.

 

Må si det var litt rart at de valgte å "dele" salen i 2 på den måten de gjorde.

 

Foresten noen som vet om de kommer til å forsette å bare spille House musikk? Jeg savnet litt trance til tider

Lenke til kommentar
Vil du høre trance drar du på Trance Energy eller Dance Valley. Case closed

Blir nok Trance Energy til neste år i tilegg til Sensation. Synes bare det er dumt at de går vekk fra trance på Sensation, for de har jo ett helt unikt konsept med alt det andre i tilegg til musikken. Jeg synes House er fett også men de kunne gjerne hatt litt av begge deler. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...