Gå til innhold

paypal Hvordan virker det ?


Chrisss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

utifra mine erfaringer er da paypal dønn stødige og benytte. har hatt tvister med selger også. Man registrerer tvisten hos paypal, og de fohandler mellom partene. har som sakt funket finfint hos meg i allefall. har ikke gidde å lese gjennom den siden om hvor hardt paypal suger, men kan det ligge like mye i det som at alle wannabee hackere hater telenor, fordi noen jeg kjenner har sakt at......

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, gammel tråd jeg drar fram nå men jeg har også ett spørsmål angående paypal.

Jeg har laget paypal konto og overførte en liten sum penger fordi jeg skal betale for noe på ebay, hvor paypal skal brukes.

Det jeg lurer på er, hvis jeg nå vinner budrunden, overføres da mine penger automatisk over til selgerens konto slik at selger sender produktet eller er det noe ekstra jeg må gjøre? Går det av seg selv liksom?

Lenke til kommentar
Hei, gammel tråd jeg drar fram nå men jeg har også ett spørsmål angående paypal.

Jeg har laget paypal konto og overførte en liten sum penger fordi jeg skal betale for noe på ebay, hvor paypal skal brukes.

Det jeg lurer på er, hvis jeg nå vinner budrunden, overføres da mine penger automatisk over til selgerens konto slik at selger sender produktet eller er det noe ekstra jeg må gjøre? Går det av seg selv liksom?

 

Nei, du må bekrefte selv, altså: Klikke på betale knappen > Logge inn på Paypal > Bekrefte betalingen :)

Lenke til kommentar
Er ikke nødvendig å overføre penger til paypal før du har vunnet budrunden.

 

Ser det som en fordel å ha de klart når man finner noe og vil betale med en gang. Slipper å vente at pengene skal bli overført fra banken til PP først, og så betale. Jeg har alltid 400 kr liggende i tilfelle jeg kommer over noe jeg vil ha.

 

Å pengene kommer over tvert?

Eller tar det ei uke liksom?

 

Å overføre fra banken din til PP-kontoen tar et par dager, akkurat som å betale en vanlig regning.

 

Men når du handler via PP, blir pengene overført rimelig kjapt etter du har bekreftet betalingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...