Gå til innhold

importere rock band fra amerika?


wareye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frakten fra Canada med DHL er rundt 250 canadiske dollar. Jeg tror frakten fra USA er billigere.

 

Jeg må nevne at mikrofonen har ca 0.5 sekunds lag som jeg ikke får fjernet. Noen påstår at dette oppstår på noen hifi- og tv-systemer, mens andre mener det er software-relatert. "Strumeren" (?) på gitaren er også veldig vanskelig å bruke om man skal slå mange kjappe noter etter hverandre, ettersom den ikke spretter opp fort nok igjen.

 

Men det er fortsatt veldig, veldig moro!

Endret av kev
Lenke til kommentar

Word kev!

Savner pakka mi.. utrolig morsomt å denge løs på trommene.. ble raskt min favoritt.. :) Skal jeg kjøpe det igjen, hadde jeg derimot valgt det til 360, ettersom man kan bruke GH2 gitaren.. :)

 

Jeg hadde forresten ingen problemer med mikrofonen..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Det er fint lite poeng i å kjøpe kun spill til ps3.. siden GH3 gitaren ikke funker på rock band..

Dette er du helt sikker på? I så fall så blir jeg veldig lei meg :(

Jeg leser daglig Rockband-forumene og kan bekrefte dette. Guitar Hero-kontrollere fungerer med Rock Band på 360 men ikke på Ps3. Beklager.

 

--

Luggage

Lenke til kommentar
Blir evt. Rock Band pakken stoppet i tollen? Siden den er såpass stor.

"

Min ble ikke det. VGP.ca skrev verdi 20$ på toll-lappen, så den gled gjennom. Jeg hadde ikke bedt de om det, men pytt pytt.

 

Men ang Guitar Hero kontroller på PS3, så har Harmonix utviklet en patch som fikser det. Men de får ikke lov til å release den av Activision. Det er noe penge-tull visstnok..

Lenke til kommentar
Shit så dyrt? Dyrere en for eks CDON jo. (Nå får du spillet før hvertfall)

 

jeg betalte 1700kr for rock band til ps3 på ebay. Slapp å betale toll, vet ikke hvorfor..

 

Men også jeg var skuffet da den tråløse gitaren som jeg hadde fra før til GH3 ikke funka. Den funker kun til å styre volumet etc på mikrofonen

 

Noe annet jeg er skuffa over er at jeg ikke kan laste ned alle de ekstra sangene fra playstation store i usa. Jeg må visstnok ha en amerikansk konto, og sikkert et amerikansk visa-kort. Noen som har peiling på åssen man skal laste ned disse sangene? må jo bare ha justice for all...!!

 

Ellers er spillet helt konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...