Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg ser ikke helt hvor S730 får kritikk for mangel av spill? Det som står, er at det blir konstantert hvilke to spill som følger med...

Dersom det ikke hadde fulgt med noen spill, ville det selvsagt blitt nevnt i underholdningskategorien, men det hadde hatt liten om noen betydning for vurderingen av telefonen.

Lenke til kommentar
Hei, jeg ser ikke helt hvor S730 får kritikk for mangel av spill? Det som står, er at det blir konstantert hvilke to spill som følger med...

Dersom det ikke hadde fulgt med noen spill, ville det selvsagt blitt nevnt i underholdningskategorien, men det hadde hatt liten om noen betydning for vurderingen av telefonen.

 

 

Nå er vel ikke spill det målgruppen til HTC er mest opptatt av. Derimot er ikke en god musikkspiller og radio å forakte.

Lenke til kommentar

Håper dere som har en HTC S730 er fornøyde.

Jeg er ihvertfall ikke det, og vil ikke anbefale den til noen, utifra min erfaring..

Problemene startet dag 1. Skulle jeg ta tlf ved inkommende anrop, avviste jeg istedenfor anropet..Det var også en utruli dårlig veiledningshandbok som fulgte, og denne supporttlf TIL HTC hadde ennå ikke opnet info for 730..at det går ann..det betød at jeg ikke klarte slå av autofullfør ved meldeskriving..jaja det startet som sagt dag 1..enten gikk det ikke starte kamera, pga for lite minne (har forresten 6gb minnebrikke) endå alle programmer var avsluttet..de gangene jeg fikk tatt bilde, ble de for store til å sende, sjølv på minste oppløsning..altså helt ubrukelig..man kan forresten ikke stille inn vekkerklokke som en engangs fortreelse..så begynnte$ den å låse seg..dette typiske windows hjulet sto bare å spann og spann..ofte gikk det ikke å ringe i det hele..kalkulatoren har heller aldri fungert, og plutselig begynnte klokken å stille seg sjølv..eller stopper bare opp..har prøvd denne supportlf til htc ca30 ganger..tilslutt fikk jeg tlf tilbake fra en danske som ikkje forsto hva jeg sa, og foreslo at en nordmann ringte tilbake til meg..har ikke hørt noe siden..berre tull med tlf altså...og da jeg torsdag i forrige uke ikke klarte å ringe ut med den, etter 30-40 forsøk, knuste jeg dritten i bakken..så nå har jeg knust 730 liggende..det kler tlf'en godt:)

Lenke til kommentar

Måtte egentlig smile litt når jeg leste dette innlegget, selv om det selfølgelig sikkert ikke var noe morsomt for deg mens det hele pågikk. Regner med at du ikke kjøpte telefonen i en butikk, da du ikke nevner noe om dette. Da hadde du nok mest sansynligvis hatt en hel telefon nå også ;-)

 

 

 

Håper dere som har en HTC S730 er fornøyde.

Jeg er ihvertfall ikke det, og vil ikke anbefale den til noen, utifra min erfaring..

Problemene startet dag 1. Skulle jeg ta tlf ved inkommende anrop, avviste jeg istedenfor anropet..Det var også en utruli dårlig veiledningshandbok som fulgte, og denne supporttlf TIL HTC hadde ennå ikke opnet info for 730..at det går ann..det betød at jeg ikke klarte slå av autofullfør ved meldeskriving..jaja det startet som sagt dag 1..enten gikk det ikke starte kamera, pga for lite minne (har forresten 6gb minnebrikke) endå alle programmer var avsluttet..de gangene jeg fikk tatt bilde, ble de for store til å sende, sjølv på minste oppløsning..altså helt ubrukelig..man kan forresten ikke stille inn vekkerklokke som en engangs fortreelse..så begynnte$ den å låse seg..dette typiske windows hjulet sto bare å spann og spann..ofte gikk det ikke å ringe i det hele..kalkulatoren har heller aldri fungert, og plutselig begynnte klokken å stille seg sjølv..eller stopper bare opp..har prøvd denne supportlf til htc ca30 ganger..tilslutt fikk jeg tlf tilbake fra en danske som ikkje forsto hva jeg sa, og foreslo at en nordmann ringte tilbake til meg..har ikke hørt noe siden..berre tull med tlf altså...og da jeg torsdag i forrige uke ikke klarte å ringe ut med den, etter 30-40 forsøk, knuste jeg dritten i bakken..så nå har jeg knust 730 liggende..det kler tlf'en godt:)

Lenke til kommentar

Hei, jo den ble kjøpt på itale.no...

men er vel ikke så flink til å reklamere...viss det var det du tenkte på..

Eller å ha kontakt nærmere 200 sjapper som selger mobtlf rundt om i norge, fikk jeg tak i en Nokia E70, og er igjen kjempefornøyd:)

 

Måtte egentlig smile litt når jeg leste dette innlegget, selv om det selfølgelig sikkert ikke var noe morsomt for deg mens det hele pågikk. Regner med at du ikke kjøpte telefonen i en butikk, da du ikke nevner noe om dette. Da hadde du nok mest sansynligvis hatt en hel telefon nå også ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nylig mottatt en htc S730-telefon av jobben.

 

Min telefonbruk begrenser seg til å kunne ringe, sende og motta SMS, ta og sende bilder av og til, samt lese epost og kalender.

 

Telefonen har en elendig batterikapasitet og har flere ganger kuttet ut før dagen er omme, selv etter at jeg har skrudd av 3G.

Jeg har satt inn et minnekort på 4 Gigabyte (!!!) i telefonen. Jeg har imidlertid ikke funnet ut hvordan jeg skal få telefonen til å velge å benytte denne lagringsplassen og får til stadighet, med irriterende høy frekvens, beskjed om at telefonen ikke har nok minne, og anbefaling om å skru av enkelte programmer. (Hvilke???) Dette medfører blant annet at jeg ikke får benyttet kameraet som telefonen er utstyrt med.

Som om dette ikke er nok ser telefonen ut til å ha en egen vilje vedrørende det å skulle sende sms. Daglig, og i lange perioder, får jeg beskjed om at det ikke er mulig å sende sms. Jeg har midlertid kontrollert med andre telefoner med samme abonnement som klarer det helt utmerket.

 

I mitt daglige virke er jeg ofte ute på anlegg hele arbeidsdagen. Slikt sett er muligheten for å motta epost på telefonen, vedlegg og direkte link med kalender glimrende, men dette oppveier ikke på noen måte opplevelsen av å ha en telefon jeg ikke kan stole på. Dersom problemstillingene over ikke lar seg løse er telefonen for meg dessverre ubrukelig.

 

Gjelder problemene kun min telefon eller er det et generelt problem for disse telefonene?

Hvordan kan de eventuelt løses? Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...