Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blondiner og brunetter er tingen. Rødtopper er ikke noe for meg. Men det er min mening da. :p

 

Må nesten si meg enig i det, men det finnes jo unntak til rødtopper også da. Men liker kun de med rødt/brunt hår da, rundt eller oransj blir ikke så pent.

 

Rødt/brunt funker. Men oransje og rødt er ikke noe for meg. For jenter med oransje og rødt har som regel fregner, noe jeg ikke ser på som tiltrekkende. Men for all del. Jeg hater dere ikke.

Lenke til kommentar
Blondiner og brunetter er tingen. Rødtopper er ikke noe for meg. Men det er min mening da. :p

 

Må nesten si meg enig i det, men det finnes jo unntak til rødtopper også da. Men liker kun de med rødt/brunt hår da, rundt eller oransj blir ikke så pent.

 

Rødt/brunt funker. Men oransje og rødt er ikke noe for meg. For jenter med oransje og rødt har som regel fregner, noe jeg ikke ser på som tiltrekkende. Men for all del. Jeg hater dere ikke.

Alt med måte sier jeg. På samme måte som at noen jenter er pene med piercing i ansiktet, så er andre mindre atraktive selv om de er pene uten.

 

Fregner fungerer på samme måte, noen kler det, andre ikke.

Lenke til kommentar
Blondiner og brunetter er tingen. Rødtopper er ikke noe for meg. Men det er min mening da. :p

 

Må nesten si meg enig i det, men det finnes jo unntak til rødtopper også da. Men liker kun de med rødt/brunt hår da, rundt eller oransj blir ikke så pent.

 

Rødt/brunt funker. Men oransje og rødt er ikke noe for meg. For jenter med oransje og rødt har som regel fregner, noe jeg ikke ser på som tiltrekkende. Men for all del. Jeg hater dere ikke.

Alt med måte sier jeg. På samme måte som at noen jenter er pene med piercing i ansiktet, så er andre mindre atraktive selv om de er pene uten.

 

Fregner fungerer på samme måte, noen kler det, andre ikke.

 

 

Word from o(0)phus. :thumbup:

Lenke til kommentar
Blondiner og brunetter er tingen. Rødtopper er ikke noe for meg. Men det er min mening da. :p

 

Må nesten si meg enig i det, men det finnes jo unntak til rødtopper også da. Men liker kun de med rødt/brunt hår da, rundt eller oransj blir ikke så pent.

 

Rødt/brunt funker. Men oransje og rødt er ikke noe for meg. For jenter med oransje og rødt har som regel fregner, noe jeg ikke ser på som tiltrekkende. Men for all del. Jeg hater dere ikke.

Alt med måte sier jeg. På samme måte som at noen jenter er pene med piercing i ansiktet, så er andre mindre atraktive selv om de er pene uten.

 

Fregner fungerer på samme måte, noen kler det, andre ikke.

 

 

 

 

Word from o(0)phus. :thumbup:

 

 

Når det regner får dem fregner, når det sner får dem fler :new_woot:

Lenke til kommentar
Synd at hun alltid vil være lik hvit som yoghurt. Så fort solen kommer ser hun ut som en gris:(

Man skal jo ikke dømme folk etter hudfarge?

"Daaaaamn, that's wack dawg. Aiiight"

 

Han dømmer henne ikke etter hudfargen, han bare sier at hun er hvit som joghurt. Det er hun òg ...

 

Dømme etter hudfarge:

"Han ser ut som en pepperkakemann, derfor er han sikkert dum."

 

Kommentere hudfarge:

"Han ser ut som en pepperkakemann."

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest123321

hei, jeg har mørkerødt hår, og har bare rundt 10 fregner på nesen, ingen på kroppen...

blir brun om sommeren, mye brunere enn mange med lyst og mørkt hår...

min mor er fra portugal så det kan kanskje være derfor. faren min hadde rødt før i tiden, han blir ikke så brun, arvet håret fra han ihvertfall, men blir brun.. får veldig klart skille etter en dag i solen...

 

er det pågrunn av hårfargen, eller pågrunn av at rødhårete ofte er veldig lys i huden, og har fregner...?

 

btw, ser folk skriver at rødhårede har vanskelig for å få seg venner, kjærester osv...

når den sier det, og samtidig har rundt 11.000, taler vel postanntallet for seg selv...

 

og en ting til.. hold dere for god til de uberbarnslige innleggene deres, det er litt som å bli kitlet av djevelen... :S

 

hilsen gjest :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...