Gå til innhold

19 åring voldtatt på sykehus*OPPDATERT*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det veldig lett for en jente å si at hun ble voldtatt, særlig på en fest hvor jenta faktisk gjorde det frivillig, men angrer og derfor sier det var en voldtekt. Har vist seg flere ganger at slike ting har skjedd. Også det med seksuell trakkasering mot elever, hvor elever som kansje ikke har likt en lærer har sakt at han har befølt henne og da får som oftest mannen skylda.

Lenke til kommentar
Og du burde tydeligvis selv se at FrP er det siste partiet som kommer til å gjøre noe med sedelighetskriminalitet.

Hvorfor påstår du desperat dette? FrP bruker strengere straffer som argument i debatter hele tida. Strengere straffer en del av programmet deres. Ungdomspolitikerne deres sammenligner hele tiden det med at man får høyere straff for å forfalske en 50-lapp enn det man får når man voldtar noen. FrP går, i mine øyne, tydelig inn for å øke straffen for denne typen kriminialitet.

 

Og at du prøver å represtentere FrP'ere som en haug med kriminelle, når det egentlig er kun noen få som har gjort noe kriminelt, så har det ingenting med partiet sitt program å gjøre, når programmet faktisk sier at krimnelle skal straffes hardere.

 

Kriminelle finnes det i alle parti. De fleste EKTE kriminelle stemmer jo sosialistisk for mildere straffer og bedre behandling. Staten betaler jo dem når de kommer ut, uten at de gjør en døyt.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Mye jatting om strafferammer i denne tråden, men den er faktisk ti år, for de som har brydd seg med å lese artikkelen. Ti år er faktisk nokså lenge. Selv om jeg egoistisk sett kunne tenkt meg å gi fyren pryl, så er det noe som heter rettssikkerhet. Jeg tror det er viktigere å ha en høy oppklaringsrate på anmeldte forhold, slik at folk faktisk blir straffet når de gjør noe. Ellers tror jeg Norge kommer godt ut på verdensbasis når det gjelder å straffe voldtektsmenn. Alle som klager på hvor ille det er i Norge, burde begynne å se litt på andre land, i stedet for på et ikkeeksisterende idealsamfunn. Det er faktisk endel hindringer i veien, dersom det hadde vært så lett som alle luringene ser ut til å mene, så ville verden vært et paradis for lenge siden.

 

En ting som jeg synes er skammelig i denne saken, er at sykehuset ikke ser ut til å ha undersøkt påstanden om at en kvinne skal ha snakket med mannen, mens det hele foregikk. Folk som unnlater å gripe inn og heller ikke varsler noen, er vel medskyldige og bør straffes?

Lenke til kommentar
Og om det er sosialistene som har skylda;

 

google-søk: frp voldtekt

 

129 000 funn.

 

Blant de mest relevante resultatene:

Frp-topp tilstår narkobruk, nekter for voldtekt - Dagbladet.no ...

Frp har flest kriminelle - Dagbladet.no - innenriks

- Kvinner som flørter har skyld i voldtekt - VG Nett

Frp-topp siktet for voldtekt - Varden

Frp-politiker dømt for voldtekt - Varden

 

Tøft. Jeg klikker på linken din for å sjekke søket. Her er resultatet JEG får opp:

 

Results 1 - 10 of about 31,600 for frp voldtekt. (0.04 seconds)

 

Bytter så ut frp med ap, sv, v, krf osv:

 

Results 1 - 10 of about 38,800 for ap voldtekt. (0.19 seconds)

Results 1 - 10 of about 41,800 for sv voldtekt. (0.42 seconds)

Results 1 - 10 of about 38,300 for v voldtekt. (0.24 seconds)

Results 1 - 10 of about 20,100 for krf voldtekt. (0.26 seconds)

Results 1 - 10 of about 17,900 for rv voldtekt. (0.33 seconds)

Results 1 - 10 of about 67,100 for h voldtekt. (0.24 seconds)

Results 1 - 10 of about 8,180 for sp voldtekt. (0.25 seconds)

 

Denne vitenskapelige analysen avdekker med andre ord at både AP og SV voldtar langt oftere enn Frp. Men de desidert største svinepelsene er Høyre. :nei:

 

P.S. Hva feiler det SP? Potensproblemer? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvor jeg fikk tallet 129 000 fra. Jeg må ha blingset.

Uansett er det ikke tallene som er viktig, men det er resultatene. Et søk på ap og voldtekt viser feks:

 

Arbeiderpartiet.no

Arbeiderpartiet inviterer hele befolkningen til å ta del i vårt ... Voldtekt er et av de mest traumatiserende overgrep et menneske kan utsettes for. ...

 

Det er ETT relevant treff en sak der en AP-topp knyttes til en voldtekt.

 

eller SV og voldtekt

 

Justiskomiteen - SV krever tiltak mot voldtekt

 

Mens når man søker på frp og voldtekt, får man opp flere treff der FrPpolitikere enten er anklaget for voldtekt eller bagatelliserer voldtekt i forbindelse med en avisartikkel el.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvor jeg fikk tallet 129 000 fra. Jeg må ha blingset.

Uansett er det ikke tallene som er viktig, men det er resultatene.

...

Helt i orden. Det er lov å blingse. :thumbup:

 

Men syns du Melkekartong, ærlig talt, at det er seriøst å hinte at Frp'ere er mer kriminelle enn andre kun basert på saker omtalt i mediene? :nei:

 

Skjerpings.

Lenke til kommentar
En ting som jeg synes er skammelig i denne saken, er at sykehuset ikke ser ut til å ha undersøkt påstanden om at en kvinne skal ha snakket med mannen, mens det hele foregikk. Folk som unnlater å gripe inn og heller ikke varsler noen, er vel medskyldige og bør straffes?

 

Har ikke denne kvinnen meldt seg heller? Eller er hun ukjent for politiet. Noe så sykt

Lenke til kommentar

Nå syns jeg folket i denne tråden burde roe seg litt ned med lynsjingen av denne mannen før saken behandles i retten. Alle er uskyldige til det motsatte er bevist. Vi har hørt hennes side men ikke hanes. Syns det er litt bekymringsfullt når folk dømmer personer før begge parter har lagt frem sin side av saken. Vi har en tendens å være litt for snar på avtrykker. Det skjer alt for mange ugyldige voldtektsanmeldelser her i landet til at jeg skal på forhånd dømme denne mannen. Kvinner vet hvor "kraftig" verktøy en slik anmeldelse kan være. Vi kjenner ikke hennes sanne preferanser før saken har gått gjennom rettsystemet. Før vi vet så har hun kanskje hatt helt frivillig samleie med denne personen og av en eller annet årsak angret det hele.

 

Når det er sagt, er det klart hvis dette er i tråd med hennes påstander så er dette en skam for samfunnet. Hvis dette har snev av sannheten i seg så får jeg lyst å ha 5 minutter med denne mannen på en øde øy uten statlig rettsystem, og gi han en god gammeldags omgang med juling. Slik oppførsel er ikke et menneske verd, og selve person som har gjort denne gjerningen er ikke verd fem flate ører.

Lenke til kommentar
Noen som er overrasket over drittens etnisitet? Hurra for en berikelse innvandrere fra afrikas horn er! Hva vi skulle gjort med trygd, sosialpenger og fengselsplasser uten disse er meg et mysterium.
Ja, for en nordmann kunne aldri ha gjort noe slikt..er bare mørkhudede personer som gjør slikt mot andre mennesker. Vi dreper aldri andre mennesker og vi tyr aldri til vold eller voldtar andre nordmenn :roll:

 

Ifølge statsadvokat Lars Erik Alfheim er årsaken at 36-åringen ikke er lovlig stevnet.

Jeg må spørre, hvordan i svarte er han ikke lovlig stevnet?

Hvordan...eh..hæææ?

Lenke til kommentar

"36-åringen, som påtalemyndigheten mener står bak voldtekten kommer opprinnelig fra Somalia, og har tidligere arbeidet på sykehus i Storbritannia. I 2001 ble han norsk statsborger."

 

Rart at et land kan produsere så mange svin. De er ikke godt likt i andre afrikanske land heller. Argh.

Lenke til kommentar
Noen som er overrasket over drittens etnisitet? Hurra for en berikelse innvandrere fra afrikas horn er! Hva vi skulle gjort med trygd, sosialpenger og fengselsplasser uten disse er meg et mysterium.
Ja, for en nordmann kunne aldri ha gjort noe slikt..er bare mørkhudede personer som gjør slikt mot andre mennesker. Vi dreper aldri andre mennesker og vi tyr aldri til vold eller voldtar andre nordmenn :roll:

 

Hvordan...eh..hæææ?

 

Nå er det i dette tilfellet snakk om Somaliere, og ja, som du riktig har observert, de er mørke i huden. Det er vel neppe hudfargen som gjør at denne gruppen kjemper i toppen på kriminalstatistikkene, og ligger nederst på listen over yrkesdeltagelse og generelt er den minst tilpassed innvandrergruppen her i landet?

Lenke til kommentar
Noen som er overrasket over drittens etnisitet? Hurra for en berikelse innvandrere fra afrikas horn er! Hva vi skulle gjort med trygd, sosialpenger og fengselsplasser uten disse er meg et mysterium.
Ja, for en nordmann kunne aldri ha gjort noe slikt..er bare mørkhudede personer som gjør slikt mot andre mennesker. Vi dreper aldri andre mennesker og vi tyr aldri til vold eller voldtar andre nordmenn :roll:

 

Hvordan...eh..hæææ?

 

Nå er det i dette tilfellet snakk om Somaliere, og ja, som du riktig har observert, de er mørke i huden. Det er vel neppe hudfargen som gjør at denne gruppen kjemper i toppen på kriminalstatistikkene, og ligger nederst på listen over yrkesdeltagelse og generelt er den minst tilpassed innvandrergruppen her i landet?

 

Og hva slags "argumenter" hadde du hatt å komme med hvis det var en etnisk nordmann? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...