Gå til innhold

Kommer Halo 4 ?


ReMaKc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tror bungie vil lage Halo 4 , de kommer til å tjene så sinnsykt viss de satser på det.

 

Den siste filmen på halo 3 legger master chief seg i en slags kapsel , etter det driver skipet deres mot en ny planet . For meg er det nok til at det kanskje blir eit Halo 4.

Lenke til kommentar

Tror kanskje Bungie har planer om å lage en oppfølger til Oni. Bare noe jeg har en følelse for. Eventuelt et nytt spill. De er jo ikke lenger under Microsoft, så de kan gjøre hva de vil.

 

De vil seff tjene en del penger på Halo 4 eller Halo Kart eller et annet Halo-spill, men et spill som fortsetter på Halo-historien tror jeg ikke kommer på en god stund.

 

I år kommer jo Halo Wars som er tiden før Halo 1, og er ikke Peter Jackson i sammarbeid med noen folk for å lage et spill innen Halo-universet? Han pratet vel om et spill som ble fortalt som en film eller noe slikt...noe à la Mass Effect, bare bedre? Hvem vet...Peter Jackson vet...den jævelen..:p

Lenke til kommentar
Spørsemålet er vel som følger: Vil Bungie tjene mest penger på å lage Halo4 eller ved å lage noe annet? Dersom svaret er Halo4 så kommer Halo4. Så lett er det!

 

Ja er ofte sånn. Men iblandt tenker folk mer enn penger. Jeg så et intervju med skaperen av halo, og han var ikke interessert i å lage noen 4'er uansett. Han følte det ville bli vanskelig å bygge videre på historien etter halo 3, og hadde en sånn "gi seg mens man er på topp"-innstilling.

 

Men jeg tipper likevel det vil komme reklame-slogans som : "from the makers of the halo series!" osv bla bla bla :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...