Gå til innhold

warhawk. Butikk eller net?


Gumpen

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe warhawk, siden jeg elsker å spille online med min ps3 å samtidig har fått dilla på å bestille ting over nettet her.

 

Men jeg så at du kunne få kjøpt warhawk på expert å lurer da på om det er noe forskjell fra den nedlastbare versjonen å den du kan kjøpe i butikken. pakka i butikken såg virkelig heavy ut, stor pakke..litt ala wow style.

 

Laste ned eller kjøpe i butikken?

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk ut kva som følger med i den pakka..kan hende den inneheld eit bluetooth headsett som er greit å ha..

 

på ps storen koster det 239kr..ein del billigare enn butikk utgava trur eg. i tillegg slepp du å putte i noko plate når du skal spille. Syns vertfall eg er ein fordel..:)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Butikk versjonen kan brukes av alle brukerne på PS3en, i motsetning av PSN versjonen som bare kan spilles av den kontoen som kjøpte spillet.

Butikk versjonen har fysisk verdi og kan selges videre, hvis du ikke liker det eller går lei.

Med butikkversjonen slipper du å bruke 800 mb av harddisken, men du må alltid ha plata inne i PS3en for å spille.

Med butikkversjonen får du med et veldig bra headsett, Jabra BT 125 eller Jabra BT 135 (Er ikke helt sikker).

Butikkversjonen har et par utviklingsvideoer på platen, men du kan laste ned mye lignende på Playstation Store.

 

Jeg greide ikke vente på butikkversjonen og endte opp med å kjøpe det på PSN + et Jabra BT 125 headsett på elkjøp. Tror faktisk at jeg endte opp med en lavere totalpris enn butikkversjonen, selv om jeg kjøpte Warhawk og BT 125 seperat.

Lenke til kommentar
hvor mye koster Jabra BT 125/135?

https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=prices

 

Tror det kan bli vrient å spare noe på å kjøpe spillet og headsettet separat.

 

Problemstillingen er rimelig enkel. Skal du spille spillet å flere kontoer eller er ute etter et headset, kjøp BD versjonen.

Skal du bare spille på en konto og du ikke trenger headset, last ned fra PSN. Og da trenger du heller ikke styre med noen plate for og starte spillet.

:)

 

Og btw, warhawk er kanon gøy, skaff nå!

Lenke til kommentar

Snerk, du strør salt på såret der du sitter å.. ja la meg sitere

warhawk er kanon gøy, skaff nå!
. . . med tanke på at min tålmodighet er på nippet til å sprenge. Tingen er det at jeg har ikke pengene akkurat nå =/ Men jeg skal kjøpe det så straks jeg har pengene...forhåpentligvis i løpet av uken :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...