Gå til innhold

Assassins Creed, lagger!


Roug

Anbefalte innlegg

Skulle sette meg ned med nyinkjøpte Assassins creed og nyte det, men det lagger\loader HELE tiden, nesten uasnett hva jeg gjør så merker jeg tregheter..

 

Det var jo værre en broderns xbox360 der spille gikk helt glatt.

 

 

Stusselig ps3 til 4000 :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ser visse framedrops når du går opp på view points. Det er jo ikke rart når du ser på omfanget av detaljer. Skjønner ikke at det var så ulidelig for deg. Kanskje det er noe feil med discen?

 

 

Snakker ikke bare om når jeg går i tårnet, snakker om generelt sett så lagger spillet MYE.

 

 

det er ulidelig når jeg har betalt 4000 for den kassa, regner med at alle spill skal gå så å si glatt.

 

 

men skal sjekke disken.. :)

Lenke til kommentar

I teorien ja, men med multiplattform spill så er ikke spillene optimalisert for en konsoll og da får man meget store problemer med PS3 som har en totalt annerledes arkitektur enn Xbox360 som minner mye om en PC. Det er derfor Xbox360 cruiser seg gjennom Multiplattform spill. PS3 er "Dark Territory" hvor ingen utvikler har vært borti før.

 

Er derfor jeg håper på at PS3 skal gruse andre konsoller for da slipper vi multiplattform spill, hater det så intenst pga vi får så mye problemer. Verste eksempelet er uten tvil SKATE som ser regelrett DÅRLIG ut, altså det ligner ikke på ett PS3 spill overhodet. Det ser ut som ett PS2 spill til tider, helt elendig.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Skulle sette meg ned med nyinkjøpte Assassins creed og nyte det, men det lagger\loader HELE tiden, nesten uasnett hva jeg gjør så merker jeg tregheter..

 

Det var jo værre en broderns xbox360 der spille gikk helt glatt.

 

 

Stusselig ps3 til 4000 :S

Har du patchet spillet ?

Har ikke spilt det så mye selv da jeg rett å slett var lei etter et par timer men merket ikke mye til no lagging

Lenke til kommentar
Assasins Creed lagget ikke NOE for meg..

Og en her som sier at Skate var helt fælt..

Jeg er helt uenig!

Skate er et kjempegodt spill og det går helt smoooothh...I hvertfall for meg.

 

Nå er det slik at alle spiller på samme konsoll. Med andre ord spiller alle med akkurat samme maskinvare. Det at du ikke kan se hakkingen tyder på at du ikke greier å se forskjell på den vanlige frameraten og den frameraten spillene til tider dropper til. For det er nok likt hos alle. Det er derimot ikke alle som ser forskjell på fps (med mindre det er snakk om enorme drops/variasjoner selvsagt.)

 

Du kan si hva du vil, men jeg nekter å tro at Assassins Creed og Skate går helt glatt til deg.

 

En oppdatering av spillet kan som nevnt tidligere av andre kanskje gjøre frameraten mer stabil hos trådstarter, men helt bra blir den nok ikke.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Har heller ikke noe problemer med lagging i Assassins Creed. Opplever litt framedrops når man roterer oppe i et tårn og når jeg rir fort, mens ellers fungerer det greit.

 

Har du lagt merke til om andre spill som ofte leser fra Blu-ray plata lagger? Kan hende blu-ray laseren din begynner å ta kvelden. Virker som om mange 40GB kjøpere har problemer med blu-ray spilleren. Har selv 60GB utgaven og har ikke opplevd noen problemer.

Lenke til kommentar

er jo på tryne at ett spill koster i norge 500 kr, så er det ingen advarsel om at spille kan lagge så mye at det blir kjipt å spille det, har oppdatert det, det gjordejeg før jeg begynte å spille det, drakes fortune var utrolig bra spill, lagga aldri.. i tilleg til en god historie

Lenke til kommentar
Har heller ikke noe problemer med lagging i Assassins Creed. Opplever litt framedrops når man roterer oppe i et tårn og når jeg rir fort, mens ellers fungerer det greit.

 

Har du lagt merke til om andre spill som ofte leser fra Blu-ray plata lagger? Kan hende blu-ray laseren din begynner å ta kvelden. Virker som om mange 40GB kjøpere har problemer med blu-ray spilleren. Har selv 60GB utgaven og har ikke opplevd noen problemer.

 

en til her også som har 60gb utgaven å har heller ingen problemer med lagging i Assassins Creed..

Lenke til kommentar
Veldig viktig at du patcher spillet og pass på at blu-ray platen ikke har ett eneste støvkorn på seg. Det skal ingenting til for å gjøre disse platene uleselig så ta godt vare på de. Aldri la de ligge åpent !

 

Kor blei det av dette med at BR-discene skulle tåle så mye da? Er jo godt mulig laseren i PS3 er ekstremt ømfintlig.

 

Spillet hakker uten til til tider på 360 versjonen også, har ikkje spillt PS3 versjonen så der har eg ikkje peiling.

Lenke til kommentar
Veldig viktig at du patcher spillet og pass på at blu-ray platen ikke har ett eneste støvkorn på seg. Det skal ingenting til for å gjøre disse platene uleselig så ta godt vare på de. Aldri la de ligge åpent !

 

Kor blei det av dette med at BR-discene skulle tåle så mye da? Er jo godt mulig laseren i PS3 er ekstremt ømfintlig.

 

Spillet hakker uten til til tider på 360 versjonen også, har ikkje spillt PS3 versjonen så der har eg ikkje peiling.

 

 

Det hakker på xbox360 men det Lagger no syyyyykt mye mere på ps3, trudde det skulle værebedre til ps3 :p men tok skammelig feil :p

Lenke til kommentar
Veldig viktig at du patcher spillet og pass på at blu-ray platen ikke har ett eneste støvkorn på seg. Det skal ingenting til for å gjøre disse platene uleselig så ta godt vare på de. Aldri la de ligge åpent !

 

Kor blei det av dette med at BR-discene skulle tåle så mye da? Er jo godt mulig laseren i PS3 er ekstremt ømfintlig.

 

Spillet hakker uten til til tider på 360 versjonen også, har ikkje spillt PS3 versjonen så der har eg ikkje peiling.

 

 

Blu-ray skivene tåler mer enn cd\dvd og spillet lagger ikke (fpsdrops) pga en støvete skive det er bare helt feil.

Om det hadde vært noe galt med skiva så hadde ikke maskinen lest den og du ville ikke spilt noe i det hele tatt.

 

Det er bare avean som sier dumme ting som han som oftest gjør, eller i det miste 80% av gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...