Gå til innhold

kommer noen gang gta på pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men du er så forbanna påståelig og "jeg har rett uansett" at man skulle tro du kjente alle PC-eiere i hele verden.

Hmm.. Du? Får vel skille på personene også da? Slik jeg har forstått de tidligere innleggene, er det ingen som sier at ALLE pc-eiere i hele verden laster ned piratversjoner. Men du kan vel ikke nekte for at det er mye enklere å spille piratversjoner på pc enn på konsoll? Ganske naivt å tro at dette ikke er med på å påvirke hvorvidt og når spill lanseres på pc.

Lenke til kommentar
Og du vet alt om det du, da? Du kjenner bransjen fra innsiden? Mhm.

Nei, men det gjør vel du?

 

Jeg vet bare at hvis jeg hadde laget spill selv, ville jeg droppet PC. I alle fall for en stund. Jeg ville først gitt ut spillet til konsoll, og deretter PC.

Pga. piratkopiering.

 

Mulig det er teit, men det driter jeg i. mange som gjør det på den måten, og de overlever jo, så...

Lenke til kommentar

Sier seg selv at det er flere pirater til pc. Det er solgt rundt 25 millioner Xbox 360 og Ps3? (jeg har ingen aning, bruker bare de siste tallene jeg så på vg charts) og ett par hundre millioner pc'r koblet til internett, hvor alle har mulighet til piratisme? Gee, lurer på hvilken plattform det blir kopiert til! (pc trenger heller ikke noe ekstra fysisk utstyr, noe konsoller trenger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...