ponnyslaedtis Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 kommer gta 4 noen gang på pc eller blir det x-box og ps3 og ingen pc utgave av spillet???
zeox Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 ingen vet, men alle de andre GTA spillene er på pc så hvorfor ikke
Ironmann Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Der det er penger å hente så hvorfor ikke? Gleder meg til det kommer på pc:) Dem sier vel ifra at dem har holdt på med pc versjonen en måned snær etter release te konsollene;)
fytech Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 synes det er helt herslig å spille GTA på konsoll :S Klart kommer det til PC.
Liquidant Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 synes det er helt herslig å spille GTA på konsoll :S Klart kommer det til PC. Mhm, Rockstar tar som kjent hensyn til subjektive oppfatninger om hvordan det føles å trykke på et par knapper når de bestemmer hvorvidt de ønsker å porte til en annen plattform eller ikke. Alt handler om penger. Penger, penger og litt pot.
Laland Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Kommer nok etterhvert! Hvis det hadde kommet til pc med en gang kan jeg tenke meg at mange hadde driti i ett kjøp og heller væt pirat, noe som virkelig ikke burde skje med denne tittelen. (eller noen andre, for den saks skyld)
Jext Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg liker heller ikke å spille GTA på konsoll. Hadde blitt veldig overrasket om GTA 4 ikke kom til PC.
k_forb Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Vedder hatten min på at det kommer til PC før jul! GTA er mye bedre å spille på pc enn på konsoll!
petterpann Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Ikke ha så høye forventinger til PC. Det merkes at flere og flere går fra PC, og velger heller å gi ut spillet kun på konsoll. Lucas Arts har gjort dette med mange av sine spill som før kom til PC, og har Rockstars annonsert Manhunt 2 til PC? Nope... Det første spillet kom til PC.
2ball_ Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 gta er et av de spillene som er laget for ps/x-box... på PC blir det bare feil..
Vrengtpolvott Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 gta er et av de spillene som er laget for ps/x-box...på PC blir det bare feil.. Enig. For meg er alltid GTA et konsollspill først og fremst. Har alle på PC samt PS2, og kjøper PC versjonene pga modde mulighetene.
Armageddon Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Har man en comfy sofa, HDTV, og surroundanlegg er det ikke et vanskelig valg. GTA på pc var greit det, men liker 3rd person bedre på konsoll.
Eremal Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Gjetter sommeren/julen 2009, kan kanskje være den kommer før mtp samarbeidet med microsoft
Amored Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Der det er penger å hente så hvorfor ikke? Gleder meg til det kommer på pc:) Dem sier vel ifra at dem har holdt på med pc versjonen en måned snær etter release te konsollene;) Det er ikke penger å hente på PC. Pirater overalt vettu. Har en pirat en 360/PS3 og en PC, laster han ned spillet på PC. Om spillet bare kommer til 360/PS3, så kjøper han spillet til 360/PS3.
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Det er ikke penger å hente på PC. Pirater overalt vettu. Har en pirat en 360/PS3 og en PC, laster han ned spillet på PC. Om spillet bare kommer til 360/PS3, så kjøper han spillet til 360/PS3. For det er jo _ingen_ som piratkopierer til konsoll
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Såklart det gjør det. Og det blir sikkert bedre enn konsollversjonene også, som vanlig.
Amored Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 For det er jo _ingen_ som piratkopierer til konsoll Jo, det er vel det. Men det kan ikke sammenlignes med antall PC-pirater. Det skal mer til for å piratkopiere til konsoll; man må fysisk inn i konsollen og fikse på den. Men til PC derimot, er det bare å skaffe seg internett, så ligger mulighetene der.
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Og du vet alt om det du, da? Du kjenner bransjen fra innsiden? Mhm.
Armageddon Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Jezus.. Man trenger ikke å være piratetterforsker(heh) for å skjønne at folk laster ned mer til PC enn konsoll. Regner med Rockstar venter til alle de som ikke har klart å vente har kjøpt seg GTA til konsoll, og kanskje kjøpt selve konsollen og. Ut på nyttåret neste år så kanskje det er noe som begynner å ligne en pc versjon. Poenget er at dette er sannsynligvis det største spillet som blir sluppet frem til nå. Både Sony og MS kommer til å håve inn, og de vet akkurat hvordan de skal gjøre det.
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Nei, men du er så forbanna påståelig og "jeg har rett uansett" at man skulle tro du kjente alle PC-eiere i hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå