Gå til innhold

kommer noen gang gta på pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der det er penger å hente så hvorfor ikke?;)

Gleder meg til det kommer på pc:) Dem sier vel ifra at dem har holdt på med pc versjonen en måned snær etter release te konsollene;)

Skrevet
synes det er helt herslig å spille GTA på konsoll :S

Klart kommer det til PC.

Mhm, Rockstar tar som kjent hensyn til subjektive oppfatninger om hvordan det føles å trykke på et par knapper når de bestemmer hvorvidt de ønsker å porte til en annen plattform eller ikke.

Alt handler om penger. Penger, penger og litt pot.

Skrevet

Kommer nok etterhvert! :) Hvis det hadde kommet til pc med en gang kan jeg tenke meg at mange hadde driti i ett kjøp og heller væt pirat, noe som virkelig ikke burde skje med denne tittelen. :) (eller noen andre, for den saks skyld)

Skrevet

Ikke ha så høye forventinger til PC. Det merkes at flere og flere går fra PC, og velger heller å gi ut spillet kun på konsoll. Lucas Arts har gjort dette med mange av sine spill som før kom til PC, og har Rockstars annonsert Manhunt 2 til PC? Nope... Det første spillet kom til PC.

Skrevet
gta er et av de spillene som er laget for ps/x-box...

på PC blir det bare feil..

Enig. For meg er alltid GTA et konsollspill først og fremst. Har alle på PC samt PS2, og kjøper PC versjonene pga modde mulighetene.

Skrevet
Der det er penger å hente så hvorfor ikke?;)

Gleder meg til det kommer på pc:) Dem sier vel ifra at dem har holdt på med pc versjonen en måned snær etter release te konsollene;)

Det er ikke penger å hente på PC. Pirater overalt vettu. Har en pirat en 360/PS3 og en PC, laster han ned spillet på PC. Om spillet bare kommer til 360/PS3, så kjøper han spillet til 360/PS3.

Skrevet
Det er ikke penger å hente på PC. Pirater overalt vettu. Har en pirat en 360/PS3 og en PC, laster han ned spillet på PC. Om spillet bare kommer til 360/PS3, så kjøper han spillet til 360/PS3.

For det er jo _ingen_ som piratkopierer til konsoll :p

Skrevet
For det er jo _ingen_ som piratkopierer til konsoll :p

Jo, det er vel det. Men det kan ikke sammenlignes med antall PC-pirater.

Det skal mer til for å piratkopiere til konsoll; man må fysisk inn i konsollen og fikse på den. Men til PC derimot, er det bare å skaffe seg internett, så ligger mulighetene der.

Skrevet

Jezus.. Man trenger ikke å være piratetterforsker(heh) for å skjønne at folk laster ned mer til PC enn konsoll. Regner med Rockstar venter til alle de som ikke har klart å vente har kjøpt seg GTA til konsoll, og kanskje kjøpt selve konsollen og. Ut på nyttåret neste år så kanskje det er noe som begynner å ligne en pc versjon.

Poenget er at dette er sannsynligvis det største spillet som blir sluppet frem til nå. Både Sony og MS kommer til å håve inn, og de vet akkurat hvordan de skal gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...