Gå til innhold

Fototur på Sørlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fototur på Sørlandet

Jeg, i likhet med mine likesinnede her i Kristiansand begynner å bli litt lei å ikke ha gode motiver i nærheten.

Jeg slenger derfor ut et forslag; er det interesse for å få til en fototur, enten en kort en-dags tur lik Akam sin, eller en lengre tur i fjellet for å stille fotografievnene på en prøve? Er det flere her i området som kunne tenke seg dette?

Snakker ikke om store utgiften for dette, spesielt ikke hvis det bare blir en en-dags tur, men den er ikke gratis heller. Sted osv kan vi avtale etterhvert. Akkurat nå vil jeg bare undersøke hvor mange vi er, og om det i det hele tatt er interesse for det.

Personer som har vist interesse:

MyBigMouth

Noldus

Eirikant

DHM

Jon

Endret av MyBigMouth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres litt artig å ta en tur, hvis nybegynnere som meg får være med. :)

Er det noen spesielle motiver du har i tankene?

Jeg har igrunnen aldri tenkt over at kristiansand er en kjedelig by å ta bilder i.

Skrevet
noen i østfold som skal dit? kunne tenkt meg men sliter med transport(halden)

Ja, for all del, er jo for flere enn oss på sørlandet. Du kan undersøke med "flums" da han bor i Oslo men sikkert kunne tenkt seg å være med.

Skrevet

Ser det mørkt ut med tanke på å få til noe?

Vi må da klare å få med oss noen flere. Jeg har veldig lyst å ut å ha det gøy, samtidig som jeg kan lære noe av andre.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ser dårlig ut for oss på sørlandet. hvis vi er rundt 5 stk er jeg med på¨et eller annet.

Kanskje vi bare skal bestemme oss for noe å se?

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Bump bump.

Har opprettet en tråd på under fotografering.

fotografer på det blide-sørlandet.

Alle som er fra Vest og Aust agder må mer en gjerne skrive seg inn.

Vil ha en liste med oss foto folk på sørlandet, slik at det blir lettere å ordne noen aktiviteter som turer eller tema dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...