Gå til innhold

C&C: GENERALS SUGER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk generals i posten den 13. og jeg har en ting å si.....det suger

Alt er bra grafikk, KI, styring, enheter. Men det mangler gameplay, desuten synes jeg at vi burde få sånne mellomsekvenser med b-film skuespillere. (Tanya er ganske hot  :D  :D )

 

For all del kjøp c&c: ra1 dere

 

 

veldig begrunnet ja, hva feiler game playet?

har ikke sett noen mangler som gjør at spillet suger enda hvertfall.

Lenke til kommentar
Og det er forferdelig hakkete på min p 4 1.8 ghz med 1024 mb ram og GF 3. Etter at man har kommet til det brettet der fienden sprenger demningen der er det nesten "unplayable" :o

 

hum...rart det går glatt på min...

 

1.2

256mbram

cruicial radeon 9700 pro

 

 

hint: sett grafikken på 800x600 og medium på display

Lenke til kommentar

spilte det på ln med 5 andre i helgen det var sinsykt gøy :D

 

vi spilte 3 0n 3 og vårt team endte opp med

4 scud lounchers

2 ion cannon uplinks

og 3 nukeclear silos

 

vi sendte nukes og scudangrep samtidig og jeg bruke ion kanon mot angrepene deres :yes:

 

mwahhaahaha

 

btw. terroristene er sinsykt gode på å infiltrere fienden

han på laget mit stjal en scud louncher som hadde 3 sekunder igjen før den var klar og sprengte masse i basen :lol:

 

har hørt at single player delen er litt svak men dette er 99x bedre en alle tidligere c&c spill

Lenke til kommentar

Min strategi-spill interesse har blitt vekket til live fra de døde med dette spillet.

C&C Generals er det beste strategi spillet jeg har spillt via nettverk. Singleplayer delen derimot har jeg ikke testet ut skikkelig. Spilte 2 vs 2 nå nettopp.. selv hadde jeg 2 nuke silos, mens team mate'n min hadde 12 Scud Storms!... (morsomt, men feigt!)

Eneste minuset jeg kommer på er litt treg AI.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

grunnen til at fmv sekvensene mangler er at westwood ble tvunget til å legge ned sin fmv avdeling pga det koster sinnsykt mye, samtidig er ikke akkurat EA kjent for gode mellom sekvenser.

er forsåvidt enig, gameplayet svikter litt, men den eneste grunnen til det er at sekvensene og briefingen før oppdraget er til de grader så svakt at du føler ikke du får med deg noe som helst av storyen..

 

nå er det ea pasific som tar seg av c&c serien og jeg er stygt redd for at dette kun kan gå en vei, feil vei.

men at generals suger, det er jeg temmelig uenig i.

Lenke til kommentar

Min maskin er en:

P3 800 MHz

512 RAM

Geforce 2 TI 64MB

120GB

Sound Blaster Live

 

Spillet hakker ikke det minste! jeg har til og med hatt den på High på detaljer og det hakker bare litt men ikke mye det er liksom ikke plagsomt! jeg syns dette er faktisk rart har hørt at mange syns det hakker og sånt når dem har 2 GHz osv... jeg har bare 800MHz osv... men det går HELT greit å spille merker ikke til noe hakking i det hele tatt spiller på medium med detaljer ! :D

Lenke til kommentar

Alt er bra grafikk, KI, styring, enheter. Men det mangler gameplay, desuten synes jeg at vi burde få sånne mellomsekvenser med b-film skuespillere. (Tanya er ganske hot  :D  :D )

 

For all del kjøp c&c: ra1 dere

 

Hva er egentlig galt med gameplayet? Og hva skal man egentlig med de tullete mellomsekvensene? Jeg synes det var ganske tåpelig, utrolig hvor gjennomsiktige skuespillere og replikker de hadde.

Lenke til kommentar

gå til custom under graphics og ta bort shadows.. det hjelper. dessuten er fps cappa til 30 fps :grumpy: men det kan taes bort i ini fila.

 

 

på min maskin xp 2000, 9700pro. 512 ddr ram så hakka spillet i 800x600.

men jeg øket til 1024x768 og vips no hakkin....

 

håper jeg hjalp noen her da.. ellers så var dette innlegget helt bortkastet : :roll:

Lenke til kommentar

De som synes C&C Generals er dårlig kan jo godt sjekke Dinside - som gav spillet full score (maks av alle poeng). 6 i terningkast. Har ikke prøvd det, men når en test gir en så høy karakter, ville jeg tatt en nærmere titt (men jeg hater alt som har med RTS å gjøre da jeg suger vilt i slike spill).

Lenke til kommentar

Mmm.. Ja. Expansion packs ja. Give me, GIVE ME!

 

C&C: Generals er jo konge! Kjempe grafikk og masse heftige ting du kan bygge. Tøffe maps, etc.

 

Men jeg savner litt flere så kalte factions. Litt kjedelig med bare China, USA og GLA. For etter å ha spilt gjennom med China så vet du jo hva du vil møte når du begynner på USA. Nei skulle likt om det var noen grupper som du ikke kunne være som du spilte mot. Det er vel det eneste negative jeg har å si om spillet egentlig.

 

Kjører det glatt i 1024x768 med full grafikk.

Lenke til kommentar

Spillet i seg selv er meget morsomt å spille online, i 2on2's etc. MEN, og det er ett STOOOOORT MEN, systemet som EA/whoever som har koda spiller har laga for online spill, er det største makkverket jeg overhodet har vært borti. Du skal være heldig om du klarer å få igang 10 games i løpet av en dag, iallefall i custom games.

 

Lobby systemer er direkte elendig og jeg kan ikke fatte at det er mulig å produsere noe så elendig. Allt dette trekker sinsykt ned på spillet for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...