Gå til innhold

Modden min (bilder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje bare en ide, men hva med å IKKE legge ut så store bilder på forumet..... Det er ikke alle her som har bredband, så enten legger du ut mindre bilder eller lenker. Ett forslag bare

 

:evil:  :evil:  :evil:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:

 

Du kan jo si en mening om modden i samme slengen! så du ikke må laste opp de "store" bildene igjen hvis du skal svare!

bare et forslag..

Lenke til kommentar
Kanskje bare en ide, men hva med å IKKE legge ut så store bilder på forumet..... Det er ikke alle her som har bredband, så enten legger du ut mindre bilder eller lenker. Ett forslag bare

 

Phet mod, men selv om jeg har bredbånd så tar det tid!

 

Nå har jeg ordnet opp i alt! linker og komprimerte bilder!

(allyse komprimerte bildene for meg, takk)

:woot:

Lenke til kommentar
kajkan: bra lakka. Orginalt sidevindu (ikke så ofte men ser dem helt bak). Synes vinduet i fronten så litt rart ut.

 

name: stilig mod, men de lysa, men bildene viser ikke så mye av detaljene, derfor glir intrykket litt inn i mengden av utallige mods med katoder.

 

Det er ikke vinduer i front.. det er bare brenneren og cd-spilleren som er tatt ut.. (er jo ingen hw i det kabinettet).. stod ikke det på bilde? :-?

Og lys? er ikke noe lys der heller.. :wink:

Lenke til kommentar
Mulig jeg tar feil, men vil vel tro at det "måneladskapet" ditt ikke var helt beregna :p  

Bedre å lakke flere lag enn å påføre allt med en gang.

Men motivet var stilig.

 

Tok ikke alt på med en gang! vanta 3 dager mellom hver gang.. månelandskapt kom forde jeg ikke hadde rista sølvlakken godt nok :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...