Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

When a lady gets all excited and whatnot, blood rushes into the blood vessels in the genital area. This causes them to swell, but there are also special blood vessels in the mucus membrane of the vaginal canal with walls that allow the plasma to seep through into the vagina while the cells remain in the blood vessel.

The only difference (chemically) between vaginal fluids and blood is that blood is more visible and has a higher iron content. Otherwise, it's all the same. Getting freaked out by blood but not vaginal lubrication would be like a woman saying she has no problem with semen as long as there isn't any sperm in it.

While lubrication is primarily plasma, it is augmented by mucus secretions from the bartholins gland. So pussy juice isn't just blood, it's a mixture of blood and snot. Now isn't THAT sexy!

And the reason plasma is yellow when you donate is that the centrifuges used at donation centers for quick 'n dirty plasma/cell separation aren't as efficient as the osmotic membranes of the blood vessels in the vaginal canal at completely separating the two, and a certain quantity of cells invariably remain leaving a yellow tinge to the plasma.

Pure plasma is clear.

 

Sånn bortsett fra det har jeg endelig funnet en av få positive grunner til å barbere seg nedenfor vomma. Det lugger som faen å feste på en bandasje der. Blir sikkert enda mer digg når jeg skal fjerne den i morra for å rense såret, og så sette på en ny bandasje. =D

 

Og med det, går jeg og legger meg, og håper dere lærte noe nyttig i kveld også.

Lenke til kommentar

g@bb@, den 30 Okt 2014 - 15:46, sa:

j--, den 30 Okt 2014 - 15:40, sa:

Helt gjennomsnittlig her.

g@bb@: Hva slags vin? Hva gjør den så bra i forhold til andre viner?

Wongraven Unione Barolo 2007.

Kan forklares enkelt som en "fyldig" vin - mye smak, en smule søtlig og er helt himmelsk [:love:]

(har en mor som er vinkjenner - så blitt litt miljøskada)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7L9GLIR1uJ

Hei, jeg er i gang med å starte opp en lesesirkel på facebook, og lurer på om du vil være med? Det kommer til å være en gruppe på ca. 10-15 personer, og vi skal lese en bok i måneden som vi diskuterer i gruppa. Er det noe du er interessert i være med på? :)

 

(Skrevet på chat til en på facebook, gjelder forøvrig dere også, om noen skulle ønske å være med.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...