Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vergiss nie . . . . Das leben ist zu kurz . . . Also brich alle regeln . . . . Vergib schnell . . . . Küss bedächtigt . . . Liebe ehrlich . . . . Lebe . . . . Und lass niemals zu dass du das lachen verlernst . . . Mach kaputt , was dich kaputt macht . . . . Sende dies an alle menschen die du 2013 nicht verlieren möchtest ~>auch an Mich zurück<~ Bekommst du es mehr als 3mal zurück bist du ein wahrer freund.

Lenke til kommentar

Okei så vi hadde satan til far? Jeg synes dette er interesangt siden jeg visste ikke dette. Hvem er mora da isåfall?

Nå må du forklare altså. Gud skapte allt untatt mennesker siden de kommer fra satan? Det passer ikke i det hele tatt med det du hevder lengre oppe. For der sier du at Gud skapte allt og menneskene syndet. Men her sier du gid ikke skapte allt alikevell.

Satan regjerer menneskene som tror på gud? Hvorfor stopper ikke da gud det, menneskene blir jo da lurt siden de ikke tror på gud egentlig, de tror på satan alle sammen. Du burde da også tenke over om ikke også du blir lurt. Jeg slepper jo det problemet siden jeg synes ikke det høres realistisk ut uansett.

Gud tar hevn? Nårr da? Og hvordan? Nå blir det fail igjen siden å ta hevn er noe som er urett ifølge bibelen. Man skal tilgi dem som synder ikke ta hevn elleno sånnt står det. Da bryter gud sin egen lov!

Vi skal altså passe på menneskene som da gud skal straffe? Det er akuratt som om jeg skal ta vare på noen marsvin sånn at slangene får fersk mat hver dag.

Om han vet allt hvorfor skapte han da hele universet i tilleg til jorden. ? Han hadde ikke trengt å lage alle de millarder solsystemene som finnes. Og hvordan kan noe sånnt skje? Har du en forklaring?

Troen er en tanke. Så å tro er egentlig å la tankene og fantasien leve. Religion er jo da dine tanker og fantasier som gjør deg blind for den virkelige verden men skaper din lille perfecte verden i hodet ditt som du lever etter.

:)

Lenke til kommentar

1234

Toppsaker i Avisa ST i dag:

# Avis: Artikkel Visninger:

1 Avisa ST Nytt gullsmedinnbrudd gjennom taket på Oti 1011

2 Avisa ST Innrømmer å ha slengt kjæresten i golvet 771

3 Avisa ST Alarmen ble ikke utløst 712

4 Avisa ST Snillfjord har fattet bruvedtak 506

5 Avisa ST Mistenkt for å ha kjørt på kjæresten i fylla 457

6 Avisa ST Tidenes dyreste Skaun-hus er solgt 456

7 Avisa ST Suksess for Falch-filmen 277

8 Avisa ST Min side eavis 219

9 Avisa ST Har gått 31 ganger til Resfjelltoppen i år 211

10 Avisa ST Togstad med mot Godset 185

11 Avisa ST Nyheter 168

12 Avisa ST Bildekonkurranse: Viktige begivenheter 150

13 Avisa ST Superkeeper venter barn 144

14 Avisa ST – Jeg vil ringe Nav hver dag inntil saken er løst 142

15 Avisa ST Vekket vogntogsjåfør for å sjekke om han hadde kjetting 138

16 Avisa ST Slåsskjemper må trolig møte i retten 137

17 Avisa ST Kjørte rett fram i rundkjøringa 136

18 Avisa ST Søk 116

19 Avisa ST Lokaloppgjør i Skaunhallen 78

20 Avisa ST «BMW-vitne» meldte seg til politiet 76

21 Avisa ST Nytt innbrudd på Oti 70

22 Avisa ST Vær-Sjur 68

23 Avisa ST Kundeservice 60

24 Avisa ST Distriktet rundt 58

25 Avisa ST Nytt innbrudd gjennom taket på Oti 54

26 Avisa ST Meldal Soul Children jubilerte 51

27 Avisa ST Proteserer mot at klubben blir lagt ned 46

28 Avisa ST Annonsetorget 46

29 Avisa ST – Jeg ble lurt trill rundt 46

Dagens tall:

Besøk: 4.589 (16.781 sidevisninger)

Siste uke: 30.979 (18.44% mobil)

Besøk: 4.311 (18.094 sidevisninger)

Siste uke: 23.003 (13.88% mobil)

Besøk: 4.297 (15.252 sidevisninger)

Siste uke: 25.318 (17.44% mobil)

Besøk: 3.096 (9.864 sidevisninger)

Siste uke: 19.660 (16.04% mobil)

Besøk: 2.778 (10.000 sidevisninger)

Siste uke: 17.557 (16.1% mobil)

Besøk: 2.206 (7.417 sidevisninger)

Siste uke: 16.054 (18.38% mobil)

Lenke til kommentar

Siden ingen har kunnet svart på spørrsmåla mine til nå, betyr det at de ikke kan svares på og dermed beviser at rligion bygger på urealistiske hendelser og historier??

 

Sitat:BmOnline

"Ja, Gud sier at hevnen hører Sønnen til. Han er Guds høyre hånd. Og skal dømme levende og døde. Da er det at Han oppfyller alt det gode ved at Han forkaster alt vondt. Det havner i ildsjøen. Det skjer når ALLE som tror er samlet i Himmelen, hvor dommen skal skje."

 

Mitt inlegg:

Okei, nå lurte jeg bare på hvordan dette fåregår på andre planeter? Bibelen sier at gud skapte universet. (noe jeg ikke tror, men greit nok) Det er i mine øyne helt utelukkende å tenke at vi er den eneste bebodde planeten når det finnes milliarder av dem. Aner du hvor stor en milliard er?

Om han skapte allt dette så må han jo også være de andre stedene hvor det finnes liv. Kommer de til samme himmel? Hvor er himmelen da? Om det er den som man ser rundt jorda så har de andre en veldig lang vei å ta... de er jo flere millioner år på vei til jorda. Og hvorfor skal de hit? Er jorda midtpunktet? Isåfall midtpunktet av hva?

Tenk på alle de planetene med liv som fortsatt dannes, (siden det dør planeter og soler og solsystemer og det oppstår nye) Det betyr da att gud aldri lukker porten om han skal holde sitt løfte. Om han lukker den lyver han jo. Da får ikke de som ikke finnes enda en sjangs til å nå himmelen. Og om jeg var deg som tror at gud ikke lyver burde du da også tenke på at du da aldri kommer til himmelen siden han aldri får samlet alle siden evolusjonen er sterkere en gud. Så hvorfor da tro på han om man aldri kommer dit uansett??

Det var nå mange spørsmål. Har du noen svar på de? Har du tenkt på det før?

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...