Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Har oppgradert accounten med koden på boksen, men kan /claim funker fortsatt ikke. Noen anelse? Må jeg innstalere fra CD'ene?

Gjest Slettet+130498
Skrevet

er serverene nede igjen? kommer ikke inn engang :dontgetit:

Skrevet

Ok, så fordi at AoC tar 32 gig som du skriver så gidder du ikke å installere det etter at du har kjøpt det? Det virker toskete for meg men du har vell din grunn...

Skrevet

Patcher nå.

Gleder meg kraftig til å få fyre opp spillet :D

Hvilken server skal folket bruke? PvP som gjelder for meg.

Skrevet

Takker! Håper det er ledig der da når jeg er ferdig med installasjonen. Det tok sin tid! Enda en halvtime igjen av nedlastingen av patchen...

Skrevet

Angst.. hvorfor er npc'ene på white sand island og i kloakken så usaklig sterke om dagen? Jeg tar dem i hauger om natta, men om dagen blir jeg eid av soldater 4 leveler under meg.. hva skjer?

Gjest medlem-105082
Skrevet
Hmm.. Har oppgradert accounten med koden på boksen, men kan /claim funker fortsatt ikke. Noen anelse? Må jeg innstalere fra CD'ene?

Nei, du må ikke installere fra DVD'ene. Jeg fikk ikke /claim til å fungere i går, men i dag fungerte det. Prøv igjen seinere.

Skrevet

Jeg har planer om å teste dette spillet før jeg kjøper det, og dermed skal jeg få en sånn trialkonto med en jeg kjenner som har kjøpt spillet. Problemet er at jeg ikke har tilgang på dvdene, og lurer derfor på om det er mulig å laste ned spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...