Gå til innhold

TES: Den Ultimate Mod!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, faktisk så er The Pirate Isles en av de beste syns jeg...

Det er kun en Beta ute nå, men den inneholder ganske mye...

 

 

Innholdet i Beta'en:

 

Du sover hvor som helst,

Plutselig våkner du opp i ett skipsvrak uten noe Items,

Du går opp til øverste dekk, på veien finner du døde mannskap,

Kapteinen på øverste dekk er spiddet på en planke,

Du får et kart i en kiste ved siden av,

Du må droppe kartet,

Plukke det opp igjen,

Og da spør det om du vil Teleportere deg til Pirat-Øya,

Der kan du kjøpe ett skip,

Leie "First Mate" (3 forskjellige) (Du må snakke med han/henne får å plyndre skip),

Så må du leie Mannskap (for 60 Septims pr. stk.)

Så kan du plyndre,

Da starter du med alt du hadde på deg før du plyndret,

Så har du 6-8 i som hjelper deg å slåss (Mot 6-8 fiender selvfølgelig),

Så må du gå inn til Kapteinens Rom,

Å søke i Jewelry Box'en å ta ett brev som står Cargo Hold på eller noe sånt,

Så når du er ferdig med ett skip, så går du bare inn igjen i skipet ditt,

Innen kampen kan du ha fått fanger som du kan selle,

Da er det bare å gå til en dame i en grotte, (Hun sitter der inne ved ett bord),

Du kan ikke selle slaver eller Cargo hvis ikke du setter deg ned på stolen foran imens,

Etter hvert skip får du 1 Pirate Point,

Det er ryktet ditt,

Flere pirater vil hjelpe deg etter hvor høyt rykte du har,'

Når du har 10 Points i rykte,

Kan du kjøpe deg ett skjulested, (Du må snakke med First Mate'en din,

Hun vil føre deg til en mann som bor på Militær Øya,

Der er det ingen Pirater,

Så må du finne huset hans,

Han sier at han trenger en spesiell vin,

Den må du stjele fra bar'en over gata,

Da vil han tilby deg en øy hvis han får være 2kommanderende,

Så må du kjøpe oppgraderinger til Øya di.

 

 

Det var en ganske bra Mod, og du tjente vedig bra på å plyndre,

Men jeg er gått lei av den, og leter etter nye gode Mod's!

 

Se bilder nedenfor!

 

Øverst til venstre er Pirat-Øya, Høyre for det er Militær-Øya, Høyre for det igjen er Skjulestedet ditt,

Og helt nederst er Plyndrings-Åstedet...

 

Håper dere liker Mod'en, og håper at andre skriver slike innlegg! :p :p

post-143117-1201373581.jpg

post-143117-1201373590.jpg

post-143117-1201373596.jpg

post-143117-1201373600.jpg

Endret av hood163
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For meg er OOO viktigere enn KCAS. Mest fordi jeg faktisk kan leve med det vanlige levelup-systemet (i motsetning til leveling-systemet), men også fordi jeg til en viss grad har vært med på å utvikle OOO (den nye readme-pdf-en og OBMM-installasjonsskriptene), og derfor føler et visst eierforhold. Ellers bruker jeg Phinix Immersive DarkUI. En UI-modifikasjon mener jeg er helt essensielt, for slik spillet er umodifisert, virker det tilpasset konsoller og lav oppløsning.

 

Jeg orker ikke å legge ut en gang til om OOO og KCAS, så jeg henviser heller bare til innleggene mine her og her. Les dem de som vil, så skjønner dere. :)

Lenke til kommentar

Så langt bruker jeg Natural Enviorment, OOO 3.1 , BTMod, Qarl's Textures og Unofficial Patch. Er det noen andre mods jeg mangler for å forbedre spillopplevelsen?

 

Det jeg virkelig trenger er en bra hotbarmod så jeg kan kjapt bytte spells og forskjellige våpen som sverd og bue. Interfacen i dette spillet er noe av det værste jeg har opplevd i et spill.

 

Har lyst å bytte de åtte hotbarene som er innebygt i spillet til numbaren og snarveien til kartet som ligger ved F4 trengs også å byttes.

Lenke til kommentar
House map marker mod(owned).

 

Den er ikke stor, faktisk veldig liten, men akk så kjekk. Tittelen sier egentlig alt. Jeg har installert en versjon som legger til en map marker for hvert hus jeg har kjøpt sånn at de blir tilgjengelig for fast travel.

Notis: Denne er inkludert i OOO fra og med 1.32 Final.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg mener de originale moddene som er gitt ut av bethesda selv er best da.. Om jeg laster ned alskens modder føler jeg at jeg jukser litt i spillet.. :)

 

Men min favoritt av dem må være horse armor, og jeg synes det er rart at den ikke var en del av spillet til å begynne med.

Lenke til kommentar
Jeg mener de originale moddene som er gitt ut av bethesda selv er best da.. Om jeg laster ned alskens modder føler jeg at jeg jukser litt i spillet.. :)

Åpent spørsmål: Er det juksing å gjøre noe vanskeligere, slik f.eks. OOO gjør? Å gjøre spillet mer utfordrende? Kanskje noe til ettertanke...

 

Jeg mener at modifikasjoner som OOO gjør hva Bethesda ikke klarte å gjøre -- de gjør spillet mer variert og utfordrende, og mindre repetitivt. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Jeg mener de originale moddene som er gitt ut av bethesda selv er best da.. Om jeg laster ned alskens modder føler jeg at jeg jukser litt i spillet.. :)

Åpent spørsmål: Er det juksing å gjøre noe vanskeligere, slik f.eks. OOO gjør? Å gjøre spillet mer utfordrende? Kanskje noe til ettertanke...

 

Jeg mener at modifikasjoner som OOO gjør hva Bethesda ikke klarte å gjøre -- de gjør spillet mer variert og utfordrende, og mindre repetitivt. :)

Nei, det er ikke juksing. Jeg har ikke innstallert så mange modder og har ikke engang hørt om ooo mod! :)

men de fleste modder gir deg fordeler som gjør spillet mye enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...