sannheten_666 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 SKulle gjerne tatt automatisk backup av noen mapper på pcen jevnlig. finnes det programvare for dette? jeg vil bare ta backup fra en intern disk til en annen...
sannheten_666 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 ingen med noen forslag? er eneste muligheten å bruke norton ghost el? jeg mener å huske det fulgte med noe programvare for backup på min gamle maxtor ekstene disk.... hvordan fungerer slik programvare? skal kun ta backup av mapper, og vil helst slippe programvare man må abonnere på.
Thorsen Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kan anbefale Cobian Backup. Greit og enkelt å sette opp. http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm
sannheten_666 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 vil bare bumpe denne for å fortelle at det var virkelig et bra program! akkurat det jeg hadde bruk for! krevde lite systemressurser, hadde gode og relevante funksjoner og ikke minst enkelt å forstå. anbefales!
Thorsen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Kjekt at du fikk bruk for det, har selv brukt det en god stund nå og er godt fornøyd med det.
Mazeking Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Bruker selv SyncBack. Tar backup til sen filserver. Jævelig kjekt program som lar deg kjøre backup på mange forskjellige måter, via ftp, komprimere til zip og sende som en fil, unc mapping drive letter mapping osv. Det geniale med programmet er at du får en masse enkle spørsmål underveis i prosessen, noe som gjør det lett for de aller fleste å sette det opp. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå