Andie93 Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hva er poenget med å kjøpe en helt splitter ny KTM EXC 125ccm? Koster jo like mye som en helt ny Yamaha R1. Jeg skjønner meg ikke på folk som kjøper en slik sykkel. Hvorfor ikke bare kjøre en R1 to år etterpå? Vet det er 16års aldersgrense på lett-mc, men come on. Jepp til sammen med reperasjoner av sikkert 3 skjærte stempler og diverse dritt og mye styling, så er det nok 160.000 kr til sammen. Har supermoto dekk og alt sammen. Kan sees i Bergen helgen 25. HAHAHAHA :!: 3 skjerte sylinderer koster flesk ja. HAR HAN SUPERMOTO DEKK? OMFG. DE KOSTER JO 50tusen STYKKE. Du hadde faen meg peiling på hva du snakket om. :!: Hvis man går fra crosser dekk til supermoto dekk kan det komme opp i 16000. Med felger osv Endret 22. april 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Ja, fortell meg hvordan faen han får fram tallet 160.000 da? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Jeg sa bare hva supermoto dekk osv kosta. Jeg har ikke sakt at jeg vet hvordan han fikk den til å koste så mye;) Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 163 på speedo kanskje, da blir det ca 150 i real fart et speedometer viser jo ikke 13 km/t feil!? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 163 på speedo kanskje, da blir det ca 150 i real fart et speedometer viser jo ikke 13 km/t feil!? Såklart kan det gjøre det. Det er opptil 10% +- feilmargin. Og når man i tillegg drever om, så blir det enda større forskjell.. Lenke til kommentar
noctis Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Hva er poenget med å kjøpe en helt splitter ny KTM EXC 125ccm? Koster jo like mye som en helt ny Yamaha R1. Jeg skjønner meg ikke på folk som kjøper en slik sykkel. Hvorfor ikke bare kjøre en R1 to år etterpå? Vet det er 16års aldersgrense på lett-mc, men come on. Jepp til sammen med reperasjoner av sikkert 3 skjærte stempler og diverse dritt og mye styling, så er det nok 160.000 kr til sammen. Har supermoto dekk og alt sammen. Kan sees i Bergen helgen 25. HAHAHAHA :!: 3 skjerte sylinderer koster flesk ja. HAR HAN SUPERMOTO DEKK? OMFG. DE KOSTER JO 50tusen STYKKE. Du hadde faen meg peiling på hva du snakket om. :!: nye excel felger koster 25 tusen... Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 da har jeg fått ktm exc 125 08 mod! gjett om jeg er gira!! Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Er du fornøyd med sykkelen da? Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hei ! Kan vell si at jeg har ganske lite peiling på Mc osv. Men jeg har jo lest litt på forskjellige sider og snakket med venner. Siden jeg har en del penger til rådighet etter et godt år med jobb så har jeg veldig lyst på en KTM. MEN, så har jeg jo lest litt forskjellige ting som jeg lurer veldig på: - Ettersom jeg har forstått så må et stempel skiftes ofte, er det en lett sak ? Er det dyrt? Noe mer som oftes må holdes vedlike? - En ny Ktm 125 2008 modell har vell bare 6-7 hest(?) hvor fort går den heeelt originalt og hvor god er aksen ? Hva gjør jeg for å få flere hester ? Hvor fort kan jeg få den til å gå uten å kjøre ulovlig? Som dere sikkert merker er jeg passe grønn innen dette, men håper å få bedre peiling på det etterhvert. Håper på litt hjelp fra dere med større peiling Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hei ! Kan vell si at jeg har ganske lite peiling på Mc osv. Men jeg har jo lest litt på forskjellige sider og snakket med venner. Siden jeg har en del penger til rådighet etter et godt år med jobb så har jeg veldig lyst på en KTM. MEN, så har jeg jo lest litt forskjellige ting som jeg lurer veldig på: - Ettersom jeg har forstått så må et stempel skiftes ofte, er det en lett sak ? Er det dyrt? Noe mer som oftes må holdes vedlike? - En ny Ktm 125 2008 modell har vell bare 6-7 hest(?) hvor fort går den heeelt originalt og hvor god er aksen ? Hva gjør jeg for å få flere hester ? Hvor fort kan jeg få den til å gå uten å kjøre ulovlig? Som dere sikkert merker er jeg passe grønn innen dette, men håper å få bedre peiling på det etterhvert. Håper på litt hjelp fra dere med større peiling Tror KTM EXC kan kun kjøre lovlig med 4,5 hk eller hva den kommer med. Og den er registrert for kun en person. Hadde lyst på den jeg og, men kjøpte en Husqvarna 125 sm istede. For den kommer med 15 hk, og sm hjul. Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Så fikk jeg enda et "tror jeg" svar, jeg trenger en som har skikkelig peiling , hehe:P Er det kun lovlig å kjøre KTM 125 med 4.5 hest ? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Det sa han på ktm butikken Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 ok, men hva er forskjellen på en KTM og Husqvarna ? jeg har tenkt å velge en av de. Hva anbefales til en som har lyst på en rå sykkel med SYK aks? Er ingen av disse mcene gode uten å gjøre noe med dem ? hvilken av dem er best originale? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 KTM EXC hadde ikke lås eller blinklys osv. Så den var en crosser med crosser dekk. Husqvarna sm er en vei sykkel, men med crosser looken. Den har nøkkel blinklys og alt det der. Så KTM EXC er mere en crosser, så du må gjøre mye med den. Er ikke helt sikker om du må bytte felger. Men de kan koste 16000. Tror de 2 er på samme prisklasse. Sm'en til venstre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Nå går vell SMen dass i forhold til EXC. WR er vell den eneste huskyen som kan måle med kreftene til EXC. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Wr er også en crosser. Den til høyre en Husqvarna cr 125 med 40 hk eller noe sånt. Merker stor forskjell på aks ja:P Men jeg tror Sm'en går litt bedre enn en Ktm med 4,5 hk. Hvis man skal kjøre lovlig da Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er forskjell på en Husqvarna WRE og SM ? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er forskjell på en Husqvarna WRE og SM ? WRE er mer crosser akti, større crosser hjul osv. Du kan jo titte litt på www.snellingen.no Tror det står litt der. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Men er ikke helt sikker på forskjelle da:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 WRE er fortsatt like treig som SM. Det er WR som er hissig. Hvertfall noen år tilbake, når jeg dreiv med A1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå