Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Eg har sett saman ein pc med hovudkortet Asus Striker Extreme. Når eg slår på maskina går ho ein 10-15 sekund, so slår ho seg av att. På den vesle LCD-skjermen til hovudkortet står det "KB ERROR". So kva er det eigentleg denne meldinga seier meg? Endret 26. januar 2008 av Kalvegodt Caps i emnetittel.
2bb1 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Du har 4GB? Prøvd med en minnebrikke? Fant nemlig dette: "Asus Striker Extreme does not support 4GB memory ... standard bios"
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Du har 4GB? Prøvd med en minnebrikke? Fant nemlig dette: "Asus Striker Extreme does not support 4GB memory ... standard bios" Ja eg har prøvd med 4GB, 2GB og utan Ram i det heile. Det same skjer kvar gong.
L O G I M A N Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Koble fra all annet unødvendig hardware. Støtter bios som som er på hk nå cpuen din?
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Koble fra all annet unødvendig hardware. Støtter bios som som er på hk nå cpuen din? Ja CPU støttar hovudkortet. Har vore mykje trøbbel med denne maskina...sjå denne lenkja for meir info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894252&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå