Gå til innhold

Norton 360 og Vista - Peace of Shit?


Anbefalte innlegg

Har de siste 10? aarene hveart veldig flink med anti-virus og Internet security. Og stort sett brukt Symatec sine produkter med tilfredshet - og har vel i loepet av denne tiden kun hatt ett virus iflg. beskyttelses programmet....

 

Bygde ny pc med Vista64 og Norton 360 og har aldri hatt saa mange virus varsler!

Ikke klarer Norton aa fjerne de heller!

Og de fleste virus ser ut til aa vaere av gammel aargang og for win 98/XP!

 

1) Er dette fordi Norton har blitt mye bedre/mer sensetiv?

2) Er det fordi jeg har blitt mer uforsiktig i minn nett/pc bruk?

3) Er det fordi kombinasjonen Vista/Norton ikke fungerer?

4) Er Norton 360 noe skitt?

5) Annet? Kanskje en kombinasjon av overnevnte momenter?

 

Hoerer gjerne fra andre med lignende erfaringer eller anbefalninger av Internet/Virus Software til Vista64

Endret av maypenray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Annen forbedret motor i NIS 2008. (Grunnet at NIS 08 kom noen måneder seinere) Norton 360 versjon 2 (som blir lansert snart), vil da få en mer forbedret motor enn NIS 08 igjen.

 

Ellers så er det ikke noe stor forskjell, bortsett fra at 306 at TuneUp av din PC, og et annet grafisk design.

Lenke til kommentar

kjøpte n360 etter å ha prøvd en trial-versjon, og bestemte meg for aldri mer å installere et norton-produkt. først lot det seg ikke installere fordi det bugget med trial-versjonen, etter å ha avinstallert denne måtte jeg inn og fjerne registry-entries selv.

 

installasjonsprosessen var lang som et vondt år, der det før har vært å trykke på next og ok et par ganger har de nå klart et rakleverk av en installasjon hvor jeg måtte opprette konto hos norton som jeg så verifiserte etc.

 

appåtil måtte jeg betale ekstra for å få lov å hente ned installasjonsfilene på nytt hvis det var gått mer enn 3 mnd fra kjøpet (på 1 års lisens). greit, jeg klarer å brenne en cd, men symantec har også gått til det yttereste for å gjøre det så vanskelig som mulig å ta backup av disse filene, ved å gjemme dem i skjulte foldere etc.

 

summa sumarum, jeg har brukt norton i over 10 år og vært fornøyd selv om det har tatt i overkant mye ressurser, men nok er nok.

Lenke til kommentar
Du kan jo bare ringe til kundeservicen til Symantec :wallbash: :wallbash:

Nei er du opptatt ressurser og hastighet så er det nod32.

Gratis så gjør Avira AntiVir PersonalEdition en veldig bra jobb.

Regner med at det med aa ringe Symantec var ganske saa ironisk ment?

Har du hoert paa denne samtalen lenket av bruker r2d290 i en annen traad?

Helt forferdelig bra!

http://www.refs.no-a.googlepages.com/Kommisjonen.mp3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...