Gå til innhold

Forslag til kamerasekk til 1D Mk2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har to. Aldri med alt stasjet på en fotoøkt gang likevel.

En Lowe Pro Minitrkker AW vil likevel romme vel alt det du nevner, og mer til i lommer på på utsiden (men som sagt, du har vel neppe med det alt, alltid..?)

Den andre jeg har er en litt eldre Lowe Pro Phototrekker. Stor sekk, men elendig å bære (de nyere modellene er bedre). Den brukes til lager : )

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Jeg har to. Aldri med alt stasjet på en fotoøkt gang likevel.

En Lowe Pro Minitrkker AW vil likevel romme vel alt det du nevner, og mer til i lommer på på utsiden (men som sagt, du har vel neppe med det alt, alltid..?)

Den andre jeg har er en litt eldre Lowe Pro Phototrekker. Stor sekk, men elendig å bære (de nyere modellene er bedre). Den brukes til lager : )

Hehe. Ok. Hvor godt tåler Lowepro Minitrekker AW vann / snø?

 

Hvordan ser denne ut da? 695,- på nettet. :)

Lenke til kommentar
Jeg har to. Aldri med alt stasjet på en fotoøkt gang likevel.

En Lowe Pro Minitrkker AW vil likevel romme vel alt det du nevner, og mer til i lommer på på utsiden (men som sagt, du har vel neppe med det alt, alltid..?)

Den andre jeg har er en litt eldre Lowe Pro Phototrekker. Stor sekk, men elendig å bære (de nyere modellene er bedre). Den brukes til lager : )

Hehe. Ok. Hvor godt tåler Lowepro Minitrekker AW vann / snø?

 

Hvordan ser denne ut da? 695,- på nettet. :)

 

I Loweproen er det et regntrekki en lomme under sekken som du drar over hele sekken når det regner.

Lenke til kommentar
I AW, versonen er det ikke noe regntrekk, ikke i den jeg fikk med i alle fall.

Stoffet i sekken tåler dog regn meget bra, men jeg tror sekken ikke blir dyp nok for dette kameraet, min D200 med grep, passer akkurat, og jeg ser for meg at Canonen er større

 

AW - All Weather, det er nettopp den versjonen det følger med regntrekk i. Hva du har prestert å få kjøpt er det ikke lett å si.

Når det gjelder størrelse er det en god sjangse for at kamerahuset skal gå ned. Canon 1D MKII er knappe 1 cm høyere.

Lenke til kommentar
I AW, versonen er det ikke noe regntrekk, ikke i den jeg fikk med i alle fall.

Stoffet i sekken tåler dog regn meget bra, men jeg tror sekken ikke blir dyp nok for dette kameraet, min D200 med grep, passer akkurat, og jeg ser for meg at Canonen er større

 

1D går helt fint ned i sekken (som har regntrekk i bunn), med mindre Gissans Mark II er mye større enn min ,)

Lenke til kommentar
Jeg har Lowepro Mini Trekker AW, og det fulgte ikke med noe regntrekk.

 

Mulig det skulle, men det gjorde ikke det. Lowepro Mini Trekker AW vs classic skilles ikke bare på grunn av et regntrekk ;)

Eller har du ikke funnet trekket? På min slingshot er trekket gjemt i en lomme på undersiden av sekken.

 

Tom

Lenke til kommentar

Men det skal være der Olsen....

 

Jeg vil påstå at MiniTrekkeren fort blir for liten - jeg hadde en slikt - og den ble altfor grunn til D80 med batterigre- 1D er vel ikke så mye lavere ? Samt at det er for liten plass generelt i MiniTrekkern - spesielt om du skal f.eks ha en stor tele montert på kamera

 

 

Ellers kan jeg anbefale LowePro Nature Trekker AWII, så har du plass til en blits og bittelitt extra, som vi jo alle vet kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...