Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leter etter en side, husker at det ble gitt link til den i dette forumet for en god stund siden. Det var et galleri med masse forskjellige bilder i kategorier som man kunne bruke på siden sin. Noen som vet hvilken side jeg snakker om?

Skrevet
Jeg leter etter en side, husker at det ble gitt link til den i dette forumet for en god stund siden. Det var et galleri med masse forskjellige bilder i kategorier som man kunne bruke på siden sin. Noen som vet hvilken side jeg snakker om?

Det finnes massevis av sider med gratis stock-foto. morguefile er min favoritt.

Skrevet
Den lå under linken min ;)

Ehhm, ja, selvfølgelig :p

fuzzy: #1 og #5 var mine favoritter, men jeg mener du burde prøve å lage noe selv :)

Den JS-greien var temmelig nice

Skrevet
Den lå under linken min ;)

Ehhm, ja, selvfølgelig :p

fuzzy: #1 og #5 var mine favoritter, men jeg mener du burde prøve å lage noe selv :)

Den JS-greien var temmelig nice

Enig der. Synst han burdre fikle litt med dem i ps de før det blir lagt ut som header. Men det rekner jeg med han hadde tenkt å gjøre også da ;)

Skrevet (endret)

10 years since PHP 1.0 was released!

[08-Jun-2005] It has been 10 years since Rasmus released the first version of PHP. To everyone that has helped to shape PHP into what it is today; from the people developing the core and extensions, documentors, script developers, bug reporters, beta testers, PHP application developers and even just people that are using PHP—Thank you!

:w00t::fun:

BTW: Ingen som kommer en tur på KlubbLAN i helga, da?

EDIT:

JEEE! 2000 innlegg! *feire med kald boks-cola*

Endret av Mikka
Skrevet

[08-Jun-2005] It has been 10 years since Rasmus released the first version of PHP. To everyone that has helped to shape PHP into what it is today; from the people developing the core and extensions, documentors, script developers, bug reporters, beta testers, PHP application developers and even just people that are using PHP—Thank you!

:w00t::fun:

EDIT:

ojoj! *feire med et godt grønt eple*

Skulle gjerne komt på lanet deres om det hadde vært litt nærmere her jeg bor. Har hatt lyst på et større lan selv lenge men jeg gidder ikke å arrangere dalalan enda :p

Skrevet (endret)

:w00t:  :fun:

EDIT:

Hurra for PHP :fun:

Skulle gjerne kommet på KlubbLAN, men dessverre så er 629,5 km litt for langt for meg å drasse på PCen :p

Jee, 3305 innlegg *feire med noe som ikke smaker så dritt som cola* :)

Endret av PT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...