Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grunnen er at publiseringssystemet legger til rette for publisering både framover og bakover i tid

Det blir jo etisk feil. Blir noe publisert en dag, så blir det publisert den dagen. Jeg ser vitterlig ikke poenget med å gå bak ryggen på leseren med noe faking av datoer.

Makan.

Når jeg som redaktør får en artikkel servert til publiseringe er det veldig praktisk for meg å kunne velge å publisere den imorgen. Da setter jeg dato og klokkeslett til imorgen, og artikkelen publiseres med morgendagen som dato. Det er ingen som har sagt at man skal sette andre datoer enn den som artikkelen faktisk blir tilgjeng for leserne

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer jo an på siden, men et CMS for enkel oppdatering av sidene er ofte lurt..

Det koster ekstra om designeren skal oppdatere sidene, noe som er rimelig bortkasta penger, om man har et godt CMS som kunden kan bruke..

CMS? :dontgetit:

Skrevet (endret)

Ah, cutenews går greit :blush:

Virker kanskje litt lite profft da, skal lære meg et av de andre.

Takker.

Endret av g0mpen
Skrevet (endret)
De fleste her trenger vel blogger, og da er CMS skikkelig overkill...

Men likevel arbeidsbesparende, dessuten får man med kjekke funksjoner som at lesere kan legge inn kommentarer, noe mange her ikke klarer å lage selv.

Endret av Mr.Berg
Skrevet

Ok, jeg trenger domenenavn jeg og :p

Noen veldig gode forslag?

Vil ikke ha noe på norsk. Kanskje et "mystisk" engelsk ord, men det er jo ikke så orginalt lenger. Vil tysk skremme vekk besøkende? :ermm:

Skrevet (endret)

Blir litt for likt demoted syns jeg :dontgetit:

Har fått det for meg at det skal begynne på a, har nu disse ordene:

abzeichen - kjennemerke

abtrotzen - avtrue (wtf?)

alacrity - livlighet, sprekhet, iver, raskhet

ahead - forut, fremad, fremover

Må si kanskje ahead var best, men det er vel ikke så veldig orginalt, og sikkert opptatt :ermm:

Alacrity har vel den beste betydningen, men hørtes litt merkelig ut.

Hva synes dere?

Endret av g0mpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...