Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
/me bestillte en HalTan-tegning av seg selv for lenge siden, så dere andre må bare stille dere bak /me ;)

Synes enda at tegningen av meg er den beste til nå! :thumbs:

Bruker den som wallpaper.

Skrevet
det er noe som heter prioritert kø vettu ;)

i så fall skulle eg, o store arve, stilt meg fremst i kø med et uendelig vanskelig ønske som han aldri klarte å få til pga. min herlighet - og ingen andre hadde fått noke! Muhahahha! :evil:

:lol: :lol: © Marvil.

Skrevet

da du noe PT? Syntes jeg hørte en gurglelyd fra din retning :)

Sa ikke at jeg skulle prioriteres, men at det finnes prioriterte køer. Hæltis bestemmer selv rekkefølgen :)

Skrevet (endret)

Om dere tar en titt på bildekildene, så ser dere at det ikke er mr.Berg som har tegna dem. Trodde også det med det første. ;)

EDIT: Confessed

Endret av PoleCat
Skrevet

Sorry!! Det var ikke meningen! :blush:

Poenget mitt er at det er utrolig mye vanskeligere å tegne bra enn man skulle tro! Selv om jeg prøver å kopiere en tegning du sitter og ser på mens du tegner, så blir det skjelden bra.. :(

Skrevet
/me bestillte en HalTan-tegning av seg selv for lenge siden, så dere andre må bare stille dere bak /me ;)

Synes enda at tegningen av meg er den beste til nå! :thumbs:

Bruker den som wallpaper.

Pøh har du sett den av meg..?

Men til å være av deg var den ganske fin..:lol:

Skrevet
Syns vi her på WDS burde ha egne smileyspakker.. :lol: Så kunne det stått © under og hvem som hadde rettighetene.. :p

Og du glemte å skrive © PT etter :p

Skrevet

Nettopp! Jeg husker ikke halvparten av hvem som har ©. Vet at jeg har på :lol:, arve har på :evil: og tjcombo på sweeeet (ingen smiley, though)

Noen har på :love:, men husker ei hvem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...