Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jamen fanden heller, når eg ikkje har inspirasjon, så har eg heller ikkje lyst, har ingen idèer om åssn det skal sjå ut osv...

Blir berre.... ikkje bra.... :p

:w00t:

Lag en butikk.

De pleier se rimelig normale ut, de har da vel Prix eller Kiwi ellerno i Førde da.. :lol:

Og kom på MSN..

Endret av Marvil
Skrevet

bah, har ikkje lyst sa eg jo!

Vi har alt for mange butikker i førde, fatter ikkje at dei går med overskudd.. men men, kommer jo folk fra overalt rundt her å handler her så det går sikkert bra :p

Skrevet
Og kom på MSN..

arve har blokka deg skjønner du vel :devil:

Hehe nei, han sier 1 setning, så forsvinnern han i en tid, så kommern igjen og sier noe annet, så forsvinnern igjen. :lol:

Skrevet
Hehe nei, han sier 1 setning, så forsvinnern han i en tid, så kommern igjen og sier noe annet, så forsvinnern igjen. :lol:

Mulig han har en fetish for dirty-boys @ msn, og må ta seg en liten "pause" i blandt.... :devil:

Skrevet

Mulig han har en fetish for dirty-boys @ msn, og må ta seg en liten "pause" i blandt.... :devil:

Mulig mulig.. :lol:

Skrevet

Hm... jeg står fortsatt like fast på den siden jeg holder på med! :( Lenge siden jeg har vært SÅ tom for idéer!

*Gå på inspirasjonsleting*

Skrevet
Hm... jeg står fortsatt like fast på den siden jeg holder på med! :( Lenge siden jeg har vært SÅ tom for idéer!

*Gå på inspirasjonsleting*

Did I miss something? Hvem (:p) side?

Skrevet
Storwartz Leirskole..

Så la oss SJÅ da gutt! :w00t:

Hm... jeg står fortsatt like fast på den siden jeg holder på med!  :(  Lenge siden jeg har vært SÅ tom for idéer!

:(

Skrevet
Jeg for min del sitter på esso, og skal vel tilbringe mesteparten av min bevisste tid i helga på dette.

Nå ble jeg redd for at du var skikkelig bonderåner :wow:

Jobber fra 11-19 lørdag og søndag.. Men det blir da penger av det! :)
...men der redda du deg litt inn igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...