Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvordan skjermskuddene kom gjennom sensuren. ALA har rimelig strenge regler også der, og krever vel at skjermskuddene tas i OSX.

Men ja, morsomt med en nordmann som skribent på ALA. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sebastian: Hvorfor skal jeg stemme på en nettleser som ikke klarer å gi meg god typografi? Er du anti-Fx, stemmer du heller på Safari eller noe. :)

Ikkje klarar å gi deg god typografi? Wut?

Skrevet

Det var nok det. Men har ikkje høyrd frå dei eller rekrutteringsselskapet eg er hyra igjennom på ei stund, så får sjå kva som skjer ang. jobbinga der. Får ta kontakt ein dag. Var prosjektbasert visstnok, men likevel. Kanskje finanskrisa har tatt meg! :O

Skrevet

Jøss, lover godt når CSS-fila hans (iallfall den som sendes til meg) kun inneholder:

File:/home/uxbooth/public_html/wp-content/plugins/wp-css/wp-css-compress.php<br/>File not found: stylesheets

/master.css

. :)

Frukten av kveldens timer med arbeid: Å kunne linke til feks en utregnet andregradslikning. :) Nå mangler det bare å få generert slike URL-er automatisk, og finne en god måte folk kan få URL-ene på, hvis de vil linke til en utregning.

Skrevet

Nå scorer ikke den sida (How-To ...) særlig godt i YSlow, grade F (35).

Men tipsa er gode, bruker svært mange av de og det er faktisk relativt greitt å få en grade C eller B score (70 - 85).

Skrevet

Og like mange ganger bedre enn UiO sine sider. Skjønner ikke hvorfor noen har gjort den siden så sykt vanskelig å navigere rundt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...