Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Litt seint, men vi får skylde på Stjelehor som ikke har noen kontroll whatsoever på noenting: Grattis med dagen, Henrik!!

Endret av Loomy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
IQ: Poenget er jo at det er ingen som har skrevet koden. :)

8862951[/snapback]

Godt sagt! Her er meta-en som jeg med vilje tok vekk.

<META Name="GENERATOR" Content="Microsoft SharePoint">

Det verste er at dette er internettsidene til et meget stort norsk selskap, og de tror de har en meget god løsning.

Skrevet
Må være sørgelig at et så fantastisk språk/whatever som Django, omtrent ikke er støttet noen plass.

8859899[/snapback]

Bare vent til jorgis får verdensherredømmet sitt :)

8859995[/snapback]

Det gir rett og slett ingen mening, uansett hva du har røykt. :)

Skrevet
Det verste er at dette er internettsidene til et meget stort norsk selskap, og de tror de har en meget god løsning.

8863353[/snapback]

Hvilket selskap er dette snakk om?

Skrevet

8863353[/snapback]

Hvilket selskap er dette snakk om?

8863969[/snapback]

Vi trenger vel ikke henge ut noen i dag. Men sjekk blant de 10 største energi selskapene (strømleverandører), så finner du svaret.

For meg var dette mest et eksempel på "katastrofal" implementering ved bruk av f.eks. Sharepoint. Det verste er at sidene ble nylansert høsten 2006.

Skrevet
IQ: Poenget er jo at det er ingen som har skrevet koden. :)

8862951[/snapback]

Skammelig at det finnes så dårlige systemer, :no:

Fatter ikke hva som foregår i hodene til noen programmerere :ermm: .

8863148[/snapback]

Du drar kanskje dette litt langt?

MÅ DET VÆRE NOE GALE i "hodene" til disse personene selv om de ikke er en racer i dagens standarder? Nei.

Skrevet
Mailen med linken kom 18:05 i dag Henrik, også linker du til den først nå? :p

8864523[/snapback]

Har leom ikkje vore så mykje foran maskina i dag, I'm sooorrry! :p

Skrevet

Haha, jeg har ikke vært mye foran maskina i dag jeg heller.. Og slike linker ser jeg egentlig ikke på som kafémateriale, men heller for spesielt interesserte på msn og sånn. Bra at den blir postet i kaféen likevel :)

Skrevet

Tja, vil eigentleg påstå at dette er ei ganske grei oppsummering av arbeidet som er gjort i sammenhengen med HTML5 -- for dei som ikkje har orka å følgje slavisk med på lista (eg kan vel nesten hive meg inn i denne kategorien sjølv). :)

Skrevet

Grattis med dagen på etterskudd henke. Hatt foredrag, drukket øl, jobbet, og kommet mer til mer øl :D

Måtte feire at jeg fikk en jævla A på hovedprosjektet :D

Fantastisk!

Jeg er nå faktisk ikke student lenger!

Skrevet
Er vel den nettbanken som har mest nedetid i norge. Er sikkert også den banken med flest kunder, men det er nå så..

8856676[/snapback]

Som sagt er ikke DnB NOR noe sexy, med mindre du er programkunde. Eneste grunnen til at jeg ikke bytter til Storebrand er at jeg har hatt DnB NOR så lenge, i tillegg til at jeg har ørten forskjellige avtalegiroer og efakturaer knyttet til kontoen min. Bare tanken på å melde endring gjør at jeg blir i DnB NOR.

8857413[/snapback]

Alle avtalegiroer og efaktura flyttes automatisk (av banken/BBS) om du bytter bank :)

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Det kommer en del interessante elementer med HTML5, altså. Noen som vet sånn ca. når standarden ventes og være "ferdig" ?

Jeg har vært alt for dårlig til å følge med den siste tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...