Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
E-books = -1 streetcred.

 

Og hva i alledager skal du med en Vista sertifisering ?

8662938[/snapback]

Det er vel slik idag at det man har på papiret teller mer enn det du har laget foran skjermen. :dontgetit:

8662960[/snapback]

 

Det stemmer ganske så bra.

Skulle gjerne vist hvor dere trekker de sluttningene fra, så forklar?

8663237[/snapback]

Jeg har ingen egen erfaring med dette, akkurat :whistle:

Men at du har gått Westerdals teller for eksempel ganske mye, selv om du lærer alt på egenhånd og kanskje er bedre.

Lenke til kommentar

To programmerer kan gjøre samme jobb, men den ene er mer effektivt og skriver bedre kode. Da teller jo papiret, for da regner man jo med at personen nettopp kan dette. Det er jo ikke alltid tilfelle, for eksempel.

 

ENDRET: Som at jeg kan mer HTML enn noen "profesjonelle" som bruker tables og slikt.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
To programmerer kan gjøre samme jobb, men den ene er mer effektivt og skriver bedre kode. Da teller jo papiret, for da regner man jo med at personen nettopp kan dette. Det er jo ikke alltid tilfelle, for eksempel.

8663433[/snapback]

Og hvordan finner man ut dette i en ansettelsessituasjon, uten å bruke alt for mye krefter på egne tester av de søkende?

I dagens jobbmarked har dokumentert kunnskap en svært viktig rolle (selvsagt ikke i alle situasjoner).

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
To programmerer kan gjøre samme jobb, men den ene er mer effektivt og skriver bedre kode. Da teller jo papiret, for da regner man jo med at personen nettopp kan dette. Det er jo ikke alltid tilfelle, for eksempel.

8663433[/snapback]

Og hvordan finner man ut dette i en ansettelsessituasjon, uten å bruke alt for mye krefter på egne tester av de søkende?

I dagens jobbmarked har dokumentert kunnskap en svært viktig rolle (selvsagt ikke i alle situasjoner).

8663465[/snapback]

Det jeg mente da, som jeg skrev tilbake:

Det er vel slik idag at det man har på papiret teller mer enn det du har laget foran skjermen.  :dontgetit:

8662960[/snapback]

Lenke til kommentar
DemoniZer: Har du noen formell utdannelse innen IT?

8663241[/snapback]

 

Jeg er for det meste selvopplært, men har valgt å betale for sertifiseringer, samt at jeg har Cisco-Driftskandidat ved Akademiet Fagutdanning.

 

Jeg jobber akkurat nå, for de fleste arbeidsgivere søker folk som har utdanning OG erfaring..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke et eneste papir på hva jeg kan. Men har forsatt fått meg jobb som både webutvikler og driftstekniker uten problemer.

8663500[/snapback]

Selvsagt finnes det unntak, men det fjerner ikke realiteten i det som har blitt sagt.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
To programmerer kan gjøre samme jobb, men den ene er mer effektivt og skriver bedre kode. Da teller jo papiret, for da regner man jo med at personen nettopp kan dette. Det er jo ikke alltid tilfelle, for eksempel.

8663433[/snapback]

Og hvordan finner man ut dette i en ansettelsessituasjon, uten å bruke alt for mye krefter på egne tester av de søkende?

I dagens jobbmarked har dokumentert kunnskap en svært viktig rolle (selvsagt ikke i alle situasjoner).

8663465[/snapback]

Det jeg mente da, som jeg skrev tilbake:

Det er vel slik idag at det man har på papiret teller mer enn det du har laget foran skjermen.  :dontgetit:

8662960[/snapback]

8663508[/snapback]

Misforstod innlegget ditt. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...