Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noe tips til hva jeg kan ha som "motiv" på forsia av "magasinet" jeg lager med temaet "serverside skripting" ?

(magasin som i magasin... dvs.. trykke-ting.. ikke for web..)

Motivet bør kunne gjøres "mørkt" iogmed at teksten jeg skal ha oppå motivet skal være hvit... (ikke headeren)

Tips noen?

(btw.. poster på nytt så folk skal se det.. hadde jeg redigert hade ingen lagt merke til posten... ;) )

Skrevet
Noen som har noe tips til hva jeg kan ha som "motiv" på forsia av "magasinet" jeg lager med temaet "serverside skripting" ?

(magasin som i magasin... dvs.. trykke-ting.. ikke for web..)

Motivet bør kunne gjøres "mørkt" iogmed at teksten jeg skal ha oppå motivet skal være hvit... (ikke headeren)

Tips noen?

(btw.. poster på nytt så folk skal se det.. hadde jeg redigert hade ingen lagt merke til posten... ;) )

Vel. Har sagt det før; Jeg er ganske fotogen.. Om du tar bilde av meg før jeg leser guiden, og smeller det på framsida, og så tar bilde etter jeg har est guiden, og smeller det på baksida.. Sånn før og etter prosjekt.. :w00t:

:p

Skrevet
Vel. Har sagt det før; Jeg er ganske fotogen.. Om du tar bilde av meg før jeg leser guiden, og smeller det på framsida, og så tar bilde etter jeg har est guiden, og smeller det på baksida.. Sånn før og etter prosjekt.. :w00t:

Genialt :lol:

Tror jeg tar kvelden nå... Får sove på den header-tingen min...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Da skrur jeg av flymotoren og legger meg. Pes for et mas... å rydde.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg hadde foretrukket små til fordel for store bokstaver på banneret, menmen. Det så veldig bra ut :thumbup:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ja.

Skrevet

Da tar jeg over bak disken. Dvs; jeg er egentlig på jobb, så det er meg som sitter i pinstripe dress helt på hjørnet med laptop og dagens næringsliv, men kaffemaskinen innen rekkevidde ;)

Dumme Fleksnes som ikke ville ta morgenshiftet idag...

Skrevet

Det var ikke mye liv her etter at HalTan skremte bort litt spam. :laugh:

Velvel, det ble iallefall langt i overkant til tider, og jeg forstår fustrasjonen.

Lets move on....

enden: Jeg skal handle meg nye klær. :)

Skrevet
Da tar jeg over bak disken. Dvs; jeg er egentlig på jobb, så det er meg som sitter i pinstripe dress helt på hjørnet med laptop og dagens næringsliv, men kaffemaskinen innen rekkevidde ;)

Dumme Fleksnes som ikke ville ta morgenshiftet idag...

Pøh. Du satt jo bare der og gjorde ingenting så du kunne jo passe da.. Måtte kjøre til skolen.. :mad:

Skrevet
Har vært her siden 04.00, men da er det få som bestiller noe. :thumbdown:

I dag skal jeg ut å handle. :thumbup:

Når begynner du på jobb..?

/me råkker multiquotah..! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...