Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeg trenger WP-haalp. Skal ha to 'image states' på en post. En state når den er første posten i bloggen, også en annen state når den er 'en av de andre postene'. Altså omtrent som på en nettavis, der oppslaget på toppen har stort bilde, men får mindre bilde når det 'bumpes' ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde jeg vært dere hadde jeg prøvd ut begge to (og kanskje også noen andre) for å se hvilke jeg likte best ved å f.eks. lage en enkel blogg.

 

Espen

8575316[/snapback]

 

Hvorfor akkurat en blogg? Det virker som om alle de "hotte" rammeverkene er spesialdesignet for å kunne raskest mulig konstruere en blogg. Og når samtlige er optimalisert for dette, og til og med har enkle videoer og tutorials for å gjøre det ekstra enkelt, er det åpenbart at de ikke kommer til å skille seg ut noe særlig. Hvorfor ikke noe mer uvanlig, som f.eks. et system for filopplasting, med alt det medfører?

Lenke til kommentar
Jeg trenger WP-haalp. Skal ha to 'image states' på en post. En state når den er første posten i bloggen, også en annen state når den er 'en av de andre postene'. Altså omtrent som på en nettavis, der oppslaget på toppen har stort bilde, men får mindre bilde når det 'bumpes' ned.

8575478[/snapback]

 

Eg er på saken @ MSN, folkens - frykt ikkje!

 

Eg tok skarpskyttarmerket i dag, eg. Tjo-fuckings-ho. Ti skudd. Fire kneståande, seks liggande med tre magasinskift. 200m.

 

Snipr2.0(reflect).png

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Hvorfor akkurat en blogg? Det virker som om alle de "hotte" rammeverkene er spesialdesignet for å kunne raskest mulig konstruere en blogg. Og når samtlige er optimalisert for dette, og til og med har enkle videoer og tutorials for å gjøre det ekstra enkelt, er det åpenbart at de ikke kommer til å skille seg ut noe særlig. Hvorfor ikke noe mer uvanlig, som f.eks. et system for filopplasting, med alt det medfører?

8575503[/snapback]

Vel, det har vel med at blogger er "i ilden", og at folk vil ha det som er "i ilden". :)

 

Men, for all del, lag eit filhåndteringssystem. Eg har sjølv gjort det i Django, og det gjekk absolutt bra.

 

Henrik har blitt vekedranker. Natta. Får vel vente litt lengre.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Hvorfor akkurat en blogg? Det virker som om alle de "hotte" rammeverkene er spesialdesignet for å kunne raskest mulig konstruere en blogg. Og når samtlige er optimalisert for dette, og til og med har enkle videoer og tutorials for å gjøre det ekstra enkelt, er det åpenbart at de ikke kommer til å skille seg ut noe særlig. Hvorfor ikke noe mer uvanlig, som f.eks. et system for filopplasting, med alt det medfører?

8575503[/snapback]

Vel, det har vel med at blogger er "i ilden", og at folk vil ha det som er "i ilden". :)

 

Men, for all del, lag eit filhåndteringssystem. Eg har sjølv gjort det i Django, og det gjekk absolutt bra.

 

Ting som er i ilden gjør vondt å ta på. Personlig finner jeg det teit med folk som gjør ting fordi det er poppis, en gjør bedre i å velge et prosjekt hvor en faktisk finner ut litt om de aktuelle rammeverkene enn å bare følge en instruksjonsvideo/screencast blindt, og ikke lære noenting. :)

 

Henrik har blitt vekedranker. Natta. Får vel vente litt lengre.

8576183[/snapback]

 

Fremdeles feil stilt klokke? :p

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

@iMono: Det hadde jo vært en god start å slutte å skrive innlegg her, da den som standard forsvinner etter to måneder (hvis du ikke har postet i den).

 

Per dags dato har du ingen mulighet til å fjerne enkelttråder fra Mine innlegg, men du skal ikke se bort fra at det blir mulig en gang i framtida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...