Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre her som er medlem på hoodwink'd?

7503263[/snapback]

Hva slags "forferdelig" designet side er det der? lysegrå tekst på hvit bakgrunn, rød tekst på rødhvitstripete bakgrunn er jo helt bakvendt.

Skrevet
Noen andre her som er medlem på hoodwink'd?

7503263[/snapback]

Hva slags "forferdelig" designet side er det der? lysegrå tekst på hvit bakgrunn, rød tekst på rødhvitstripete bakgrunn er jo helt bakvendt.

7503304[/snapback]

Dritstygt, imo. Måtte merke teksten for å lese den.

Judofyr: 4 :) 4

Skrevet
Nais Henrik, hva har du gjort for noe galt?  :innocent:

7503204[/snapback]

Har tenkt for hardt, samt tidligare ekskludert det sosiale liv for å komme på attributter som note, warning og copyright, samt eit par av attributtnavna til LINK-elementet. :p

Skrevet (endret)
jorgis: Da har du ikke greid det ;)

7503349[/snapback]

Hoodwink'd er temmelig web2.0, samt at det baserer seg utelukkende på at det er lite tilgjengelig for å bruke. Eksklusivitet er kult, men det er ikke særlig vanskelig å finne ut av ting. :)

Dessuten liker jeg ikke GreaseMonkey, eller foraer som benytter seg utelukkende av JS til å rendre ting. Web 2.0 suger, gi meg tilbake 1.1 :)

72.36.180.126

Endret av jorgis
Skrevet

Siden det snakkes om direktemeldingsklienter nå; kjenner noen til et direktemeldingsprogram som bare trenger en kjørbar fil? Ellers må jeg endre kildekoden og diverse filnavn.

Skrevet (endret)
Forstår jeg det riktig at sidebare antributten skal erstatte pop-ups?

7504243[/snapback]

Nei, sidebar-attributten skal referere til relatert innhold. HTML har som sagt ingenting med nettleseroppførsel å gjere. :)

Eirik Solheim (http://eirikso.com) var innom skulen i dag og holdt foredrag, forresten. Rart å seie det - men det skjer store ting hos NRK no framover, og eg har muligens fått meg ein plass på utviklarteamet. :)

Endret av Henrik Lied
Skrevet
Siden det snakkes om direktemeldingsklienter nå; kjenner noen til et direktemeldingsprogram som bare trenger en kjørbar fil? Ellers må jeg endre kildekoden og diverse filnavn.

7503875[/snapback]

Portable GAIM?

Eller var det kravet om at det bare var én kjørbar fil? :p

Skrevet
Eirik Solheim (http://eirikso.com) var innom skulen i dag og holdt foredrag, forresten. Rart å seie det - men det skjer store ting hos NRK no framover, og eg har muligens fått meg ein plass på utviklarteamet. :)

7504347[/snapback]

Store ting som i mer DRM og mindre støtte for andre plattformer enn Windows med Media Player? :)

Skrevet
Hvordan system kjører folket her? Mac/PC?

7500587[/snapback]

På farta: 13" Macbook Core 2 Duo

Heime: 20" iMac Core Duo

Tenkte å kjøpe meg en 20" iMac.. Åssen er den?

Skrevet
Forstår jeg det riktig at sidebare antributten skal erstatte pop-ups?

7504243[/snapback]

7504347[/snapback]

Django eller? :cool:

Skrevet (endret)

7504347[/snapback]

Store ting som i mer DRM og mindre støtte for andre plattformer enn Windows med Media Player? :)

7504421[/snapback]

Ikkje så lenge Eirik Solheim er prosjektleder, nei. Utrulig kunnskapsrik fyr.

...og det skjer iallfall ikkje viss eg hopper på teamet. :p

sparks: Deilig, rett og slett. Sjølv føler eg at Macbook-en blir veldig mykje brukt i forhold. Men for all del, herlig maskin. Stor og god skjerm, kompakt design og greitt skjermkort. Minst 1,5gb ram.

orsus: Held på med overtalelsesmailane :p

Endret av Henrik Lied

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...