Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HAN! Fyren er fra Nederland, der Anne er et guttenavn, ffs.. Når skal folk lære?!

7402159[/snapback]

ok. Jeg stusset litt over at en jente hadde så mye peiling på webstandarder og koding. (Beklager at jeg er fordomsfull jenter, men det er desverre sånn verden er i dag.)

Skrevet (endret)
JonT: Det bør du ikke være. Jeg har hatt mange kolegaer av det motsatte kjønn som er svært dyktige i det de driver med.

Verden var kanskje sånn før, men ikke idag... som du sier.

7402307[/snapback]

Selfølgelig finnes det mange flinke jenter, også i koding. Men min erfaring er at de jentene som driver med webdesign gjør det fordi de er opptatt av webdesign, og ikke kodingen. I hvert fall ikke så interessert i det at de har en blog primært om det temaet.

Endret av JonT
Skrevet

Du har et poeng, men det går kanskje mer på interesse enn dyktighet. Jenter har kanskje ikke et så stort behov for å vise frem sine kunnskaper og holdninger.

En blogg med HTML-stoff er penisforlenger.

Skrevet (endret)

Har dere fått med dere denne saken? Finner nettleserstatistikken interessant: http://www.hardware.no/artikler/annet/litt...e_brukere/33990

Nettlesere

Nettleser Hardware.no Diskusjon.no

IE 6.x          36,6 %                 34,1 %

Firefox 2.x 20,1 %                 16,8 %

Firefox 1.x   13,8 %                 17,7 %

Opera 9       14,8 %                 19,6 %

IE 7.x          9,2 %                   4,7 %

Andre          5,5 %                   7,1 %

Endret av The Strategy-player
Skrevet (endret)

Det skal vel forsåvidt diskuteres i tråden til artikkelen? Og det virker som om den diskusjonen er noenlunde i gang. Jeg finner det forresten interessant at visse 19,6% av brukerne er noe smartere anlagt enn de andre prosentene... :p

Endret av The Strategy-player

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...