Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har en link som forteller om forskjellen på #main og div#main ?

7201520[/snapback]

div#main "veier" mer, siden den spesifiserer at klassen/iden er en div.

Skrevet

Whaevva!

____

Gutter og bassilusker, kommer snart en webside fra min side snart. Designet er bestemt. Går litt tregt for jeg gruer meg litt til wordpress implentasjonen eller hvilket ord jeg er ute etter blandt annet :p Så ja....

Skrevet
div#main "veier" mer, siden den spesifiserer at klassen/iden er en div.

7201526[/snapback]

Og hvilken burde man bruke? Eller kommer det helt ann på hva man ønsker å oppnå?

Virket godt forklart. Takker!

Noen som har anbefalt literatur om CSS? Gjerne med eksempler og ikke fra w3schools.com eller htmldog.com ?

Som går inn på dette med klasser og ider.

Skrevet

Hvis noen husker den lille diskusjonen vi hadde om kostnader forbundet med redesign/realign av en nettavis vs. papirutgaven, så kan jeg vel nevne at Bergens Tidende brukte 8 millioner på å legge om fra fullformat til tabloid.

Skrevet (endret)

Haha, må nesten sitere noen SMS-er jeg har mottatt fra SiB Bolig i dag. Here goes;

NB! Politiet har nå stengt av p-plass ved hovedinngang Alrek pga mistenkelig gjennstand. Vi ber alle med vindu mot p-plass straks forlate rommene, og oppholde seg bak bygget eller i lesesal i kjeller. Mer info kommer så snart vi vet mer Hans S. Rohde/ Studentboligene
Hei igjen. Politiet vil bruke eksperter for å vurdere gjennstanden. Disse er på plass i løpet av 1-2 t. Vi regner med at situasjonen er avklart før 1500. Vennligst ikke opphold dere på rom på fremsiden før ny info kommer . Hans S. Rohde / SiB

Såeh, noen som har en madrass til meg hvis hele blokka går ad undas? :p

Endret av Mr.Berg
Skrevet (endret)
Hvis noen husker den lille diskusjonen vi hadde om kostnader forbundet med redesign/realign av en nettavis vs. papirutgaven, så kan jeg vel nevne at Bergens Tidende brukte 8 millioner på å legge om fra fullformat til tabloid.
"...Hate to say 'I told you so' - yeah!"

(Sikkert bare en pose med en six'pack ifra helga...)
Tviler litt på bombeteorien selv.

PT: Glava isolasjon gir meg deilig kløe - ja takk! :p

Endret av Mr.Berg
Skrevet
Hei. Politiet har nå avklart at dette ikke var en bombe, og alle sperringer mm er nå opphevet. Ha en flott dag! Hans S. Rohde / SiB

Aw, jeg som hadde ryddet plass til deg i kjelleren og alt.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...